Sims 3 wereldbundel installeert niet

door KyrCoe
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 3 wereldbundel installeert niet

★★ Novice

Hallo allemaal,

 

Ik heb recent een wereldbundel gekocht via Origin. In die bundel zit Monte Vista en Hidden Springs. Ik heb codes ontvangen en die moest ik via thesims3.com inleveren. Daarna kun je ze downloaden en komen ze in de sims3launcher. Als ik ze vervolgens installeer in de launcher, komen ze te staan bij het geïnstalleerd materiaal. Als ik vervolgens het spel start, zijn de werelden nergens te bekennen. Als ik het spel dan stop, staan ze ook niet meer bij het geïnstalleerd materiaal in de launcher. Ik heb al meerdere malen contact gehad met EA support, maar niks heeft het probleem opgelost. Weet iemand hoe ik de werelden wel in het spel krijg? Alvast bedankt!

Bericht 1 van 2 (201 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 wereldbundel installeert niet

★★★★★ Expert
Heb je alles dan ook gedownload en geïnstalleerd via de Origin cliënt, @KyrCoe.
Ben je aangemelde met de juiste Origin / EA account?
Zorg dat bent verbonden met het internet. Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Mogelijk heb je bepaalde software draaien, die de goede werking van de Origin cliënt als De Sims 3 op een bepaalde manier kan verstoren.
De cache van de Origin cliënt eens leegmaken, lees daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/ Vervolgens De Sims 3 via de Origin cliënt repareren en bijwerken.

Voldoet je computer wel aan de gevraagde systeemeisen om deze extra inhoud te kunnen draaien?
De (product)codes van de aanvullende inhoud via de website van De Sims 3 registreren / verzilveren: https://store.thesims3.com/myAccount.html Lukt het om deze van hieruit opnieuw te downloaden?

De Sims 3 via de Origin cliënt starten, net als elk ander spel van Origin.
Start de Origin cliënt als Administrator.
Ook zal je de "Gebruikersaccountbeheer" en de beveiligingssoftware (tijdelijk) moeten uitschakelen.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (155 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help