Sims 3 store downloaden lukt niet

door kimberlyx_a
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 3 store downloaden lukt niet

★★★ Newbie

Ik heb gehoord dat meerdere mensen hier problemen mee hebben, maar dat er nog geen oplossing is gevonden.

 

Ik heb op de sims 3 store een aantal dingen gekocht. Maar als ik op de download knop klik, gebeurt er niks. De download begint niet. Ik heb al 3 verschillende browsers gebruikt, maar bij alle 3 doen ze het niet. 

Wat moet ik doen?

Bericht 1 van 2 (229 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 store downloaden lukt niet

★★★★★ Expert
Zorg ervoor dat je de basisstappen hebt gedaan, @kimberlyx_a. De Sims 3 dient zijn ontdaan van alle aangepaste inhoud (zogenoemde "modificaties"). De cache van de Origin cliënt leegmaken. Repareer De Sims 3 via de Origin cliënt.
Controleer dat je bent aangemeld met de juiste EA / Origin account. Controleer of De Sims 3 is bijgewerkt.
Overige en onnodige software dien je volledig afgesloten hebben, waaronder ook je beveiligingssoftware. Mogelijk heb je bepaalde software draaien die de juiste werking hiervan tegenhoud / tegenwerkt.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Zet de schuifbalk bij de instellingen van de "Gebruikersaccountbeheer" op de laagste stand en bevestig je actie.
De programma's starten als Administrator.

Om de aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, dient jouw computer te voldoen aan hun gestelde systeemeisen.

Alle gekochte voorwerpen zouden automatisch naar het startprogramma van De Sims 3 gestuurd worden.

Windows Schoon Opstarten kan ook hierbij helpen, zie deze instructies daarvoor: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...


Hoe je de voorwerpen uit de Winkel opnieuw downloaden:
Zorg dat je bent aangemeld op de website van De Sims 3: http://www.thesims3.com
Ga naar "Mijn pagina" en dan naar "Mijn account" toe. Hierna op "Store-account Informatie" klikken.
Links in het venster zal "Aankoopgeschiedenis" staan. Er zal een lijst moeten verschijnen met alle voorwerpen die je met deze account hebt gekocht. Je zou deze voorwerpen altijd opnieuw kunnen downloaden.

Als deze bestanden zijn gedownload op een andere manier dan via het startprogramma van De Sims 3, rechtsklik op zo'n bestand, dan voor "Eigenschappen" kiezen.
Onder het tabblad "Algemeen", zal "Openen met" staan. Dan op de knop "Wijzigen" klikken, die aan de rechterkant staat
Hierna dien je het startprogramma van De Sims 3 te selecteren uit de verschenen lijst met programma's.
Daarna controleer je of de optie "Dit type bestand altijd met dit programma openen" staat aangevinkt.
Vervolgens op "OK" klikken.


Gebruik een bijgewerkte webbrowser. Cookies wissen en cache van de webbrowser leegmaken. Via een nieuw aangemaakt profiel het eens proberen. De webbrowser schoon starten. Via een net geopend privévenster / privétabblad webbrowser proberen.
Zorg dat je een bekabelde internetverbinding gebruikt, een computer en de beveiligingssoftware (tijdelijk) is uitgeschakeld.
Met een andere webbrowser het eens proberen.


Als de aankoop gekocht zijn via Origin, nog steeds ontbreken, zal je contact moeten gaan opnemen met de helpdesk, om te zien wat zij voor je kunnen betekenen.
Dat verloopt via de Engelstalige chat. Ga naar https://help.ea.com/en/contact-us/ toe.
Zorg ervoor dat jouw regio op "United States" is ingesteld, dan alle gegevens invullen en hierna start je de chat in het Engels.
De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (213 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help