Re: Sims 3 slechte graphics

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 3 slechte graphics

★ Novice

Hoi!

Ik heb gisteren de sims 3 op mijn nieuwe laptop (Acer Switf 3 SF314-5-57NU) geïnstalleerd. Helaas zijn de graphics echt heel slecht. Ik heb hier zelf echt helemaal geen verstand van. Is er misschien iemand die hier weet of die graphics verbeterd kunnen worden? Of ligt het aan mijn nieuwe laptop? Bedankt alvast!! Standard smile 

Bericht 1 van 2 (230 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 slechte graphics

★★★★★ Expert
Controleer of je laptop dan wel voldoet aan de gevraagde systeemeisen, @joetessa37: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-3#store-page-section-requirements
De aanvullende inhoud heeft weer aparte systeemeisen waaraan je laptop dient te voldoen om deze te kunnen gebruiken.

Probeer de grafische opties bij De Sims 3 te wijzigen, bepaalde items inschakelen of uitschakelen.
Controleer dat je de betere videokaart gebruikt, in plaats van de basis / ingebouwde "videokaart", als je laptop over meerdere videokaarten beschikt. Dit kan met een toets / knop / schakelaar ergens op de laptop, via een meegeleverd hulpprogramma, of via Configuratiescherm en/of BIOS van je laptop gedaan worden.Zie hiervoor de (online) documentatie, de productspecificaties of contact opnemen met de laptopfabrikant.
Stuurprogramma's van je laptop gaan bijwerken, met name die van je videokaart. Herstart de laptop na een voltooide installatie.
De Sims 3 via de Origin cliënt gaan repareren en bijwerken, als De Sims 3 via de Origin cliënt is geïnstalleerd. Ontdoe De Sims 3 eerst van alle aangepaste inhoud. De Sims 3 map in je Documenten hernoemen. De cache van de Origin cliënt leegmaken. De Sims 3 via de Origin cliënt starten.
Overige en onnodige software volledig afsluiten.
De beeldschermresolutie verlagen naar 1024×768 en De Sims 3 in de venstermodus proberen te starten.
Zijn er nog updates beschikbaar voor Windows? Downloaden en installeer ze allemaal. Waaronder ook de optionele updates. Aansluitend de laptop opnieuw starten en stappen herhalen.
Overige en onnodige apparaten losmaken en uitzetten. Je dient 1 monitor, muis en toetsenbord te gebruiken, allen bekabeld aangesloten. Luidsprekers zijn niet vereist en hiervoor geld hetzelfde dan.
Heb je soms de hardware overgeklokt, dan de standaardwaarden van de hardwarefabrikant weer herstellen.
Een schone installatie van de (videokaart) stuurprogramma's doen.

Plaats je DxDiag informatie, opgeslagen in een tekstbestand bij je reactie: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (227 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help