Sims 3 downloaden lukt niet

door x_thessaxx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 3 downloaden lukt niet

★★★ Newbie

Hallo iedereen,

 

Ik heb al een hele lange tijd geen sims meer gespeeld, maar ben van plan om dit nu weer op te pakken. Nu is het alleen zo dat ik geen idee meer heb wat de inlog gegevens zijn van mijn accounts op origin, the sims 3, etc. Als ik nu de spellen Monte vista of Hidden Springs wil downloaden met mijn nieuwe account krijg ik de melding dat de code al is gebruikt. (Op mijn oude account waar ik niet meer in kom). Iemand enig idee hoe ik dit nu kan oplossen zodat ik van mijn wereldbundel gebruik kan maken?

 

Groetjesss

Bericht 1 van 4 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 downloaden lukt niet

@x_thessaxx  I've moved your post to the Nederlands section of AHQ.  Someone who speaks the language will be able to help you here.

——————————————————————————————————————————

I don't work for EA. I'm just trying to help fellow players with their games.
Bericht 2 van 4 (253 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 downloaden lukt niet

★★★★★ Expert


Hallo @x_thessaxx,

Heb je geprobeerd met de optie Wachtwoord vergeten om als nog te kunnen inloggen?
Heb je nog backup codes die nog werken? De backup codes zou je gekregen hebben toen je de EA / Origin account aanmaakte.

Mocht ook dit geen beter resultaat geven, dan kun je het beste contact opnemen met de helpdesk, via deze telefoonnummers:
         Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
         België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Ook kan je een terugbelverzoek indienen.
De helpdesk is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00

De melding die verschijnt dat de productcode al gebruikt is klopt. Als een productcode registreert is kan deze niet opnieuw geregistreerd worden.

Beter is om niets met je nieuw aangemaakte EA account te kopen of spelvoortgang bij te houden, omdat het mogelijk is om beide accounts samen te voegen. Ook dit gaat via de helpdesk. Houd er toch rekening mee, dat dit misschien niet lukt en gegevens verloren kunnen gaan.


Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?

Groetjes.


Bericht 3 van 4 (247 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 downloaden lukt niet

★★★ Newbie

Hallo @RealSimmor0 ,

 

Ik heb nergens meer fackups van en wachtwoord vergeten help helaas ook niet.

Ik zal contact opnemen met de helpdesk.

 

Heel erg bedankt!!!

 

Groetjes,

 

Thessa

Bericht 4 van 4 (231 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help