Sims 3 download niet vanwege te nieuw besturingssysteem

door xACExx_
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 3 download niet vanwege te nieuw besturingssysteem

★★ Novice

Hi,

 

Ik heb een digitale versie van de sims 3 aangeschaft en de code verzilverd via Origin. Nu wil de sims 3 niet downloaden omdat er staat dat mijn macbook pro geen 32 mega bit ondersteunt. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik alsnog de sims 3 kan spelen?

Bericht 1 van 4 (220 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 download niet vanwege te nieuw besturingssysteem

★★★★★ Expert
Welke versie van je besturingssysteem heb je, @xACExx_? De normale versie van De Sims 3 is slechts 32-bits en werkt niet op de nieuwere versies van je besturingssysteem, die "alleen 64-bits" zijn.
Er bestaat een aparte 64-bits versie voor je besturingssysteem. Dee dien je apart, als opnieuw te gaan downloaden en installeren.
Probeer anders eens de productcodes te registeren / verzilveren op de website van De Sims 3, waar je met dezelfde Origin / EA account kan aanmelden. www.thesims3.com

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (212 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 download niet vanwege te nieuw besturingssysteem

Community Manager (retired)

Hey @xACExx_ ,

 

Sorry om te horen dat de 64 bit versie van de Sims 3 nog niet beschikbaar is voor jou. Kan je voor mij dubbel checken dat je de laatste en nieuwste versie van Origin hebt en niet toevallig een oudere gebruikte van voor deze tijd? 

 

Zo ja, en je kan hem nog steeds niet vinden, neem dan contact op met onze helpdesk en laat ze weten dat je de 32 bit versie van de Sims 3 hebt en graag de 64 bit wilt downloaden.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 4 (201 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 download niet vanwege te nieuw besturingssysteem

★★ Novice

Thanks voor je reactie. Ik heb alles al geprobeerd maar niks mocht helpen. Ik heb ook gelezen dat het aardig lang kan duren voordat je de versie mag ontvangen als je contact opneemt met de helpdesk dus ik heb maar besloten via origin de starterspack te halen om van al het gezeur af te zijn en ik gelijk kan spelen. 

Bericht 4 van 4 (199 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help