Re: Sims 3 64 bit uitbreidingspakketen doen het niet

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 3 64 bit uitbreidingspakketen doen het niet

★ Novice

Hallo! Ik heb sindskort de 64-bit versie van sims3 op mijn macbook  gedownload.

De game doet het, maar het is mij opgevallen dat ik de uitbreidingspakketten 'Wereldavonturen' en 'Levensweg' niet kan spelen.

Origin geeft in de gamebibliotheek dat beide pakketten wel ontgrendeld zijn, maar ik kan ze helaas niet downloaden.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Bericht 1 van 4 (471 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 64 bit uitbreidingspakketen doen het niet

★★★★★ Expert
Ook dien je de uitbreidingen dan opnieuw te downloaden, @Gennieeee.

Cache van de Origin cliënt leegmaken, zie: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (464 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 64 bit uitbreidingspakketen doen het niet

★★ Novice

Ik heb ook dit probleem met de uitbreiding levensweg en de opties die je gaf helpen niet.

Bericht 3 van 4 (407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 64 bit uitbreidingspakketen doen het niet

Community Manager (retired)

Hey @xACExx_ ,

 

Mocht je een 64 bit uitbreiding missen (behalve Katy Perry) dan wil ik je vragen onze helpdesk te contacteren om deze toegevoegd te krijgen. Houdt in de gaten dat 64 bit alleen mogelijk is voor digitale versies en niet de discs alleen zonder code.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 4 (391 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help