Sims 2

door LiKaJoNi
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 2

★ Novice

Beste,

 

Ik zit bij mijn oma, klaar om de sims 2 te spelen als ik erachter kom dat ik de code op het boekje niet kan verzilveren op Orgin (Ik heb een HP Laptop zonder dat ik daar een Disk in kan doen)

Graag zou ik toch de Sims 2 (En uitbreidings spellen) willen spelen. Is hier een mogelijkheid tot?

 

Ik hoor graag snel van u terug

 

Linsey

Bericht 1 van 4 (238 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 2

EA SPORTS FC Team

Beste @LiKaJoNi,

 

Je kunt De Sims 2 via de disc installeren en zo de code gebruiken Standard smile

 

De code die bij de disc hoort van De Sims 2 is een oude code die gebruikt werd voordat Origin uitkwam en zal dus niet op Origin werken. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (224 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 2

EA SPORTS FC Team

Beste @LiKaJoNi,

 

Je kunt De Sims 2 via de disc installeren en zo de code gebruiken Standard smile

 

De code die bij de disc hoort van De Sims 2 is een oude code die gebruikt werd voordat Origin uitkwam en zal dus niet op Origin werken. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (225 Weergaven)

Re: Sims 2

★ Novice

Dankje voor uw reactie, als ik een externe disk reader zou kopen, zou het dan werken? (Ik heb windows 10)

Bericht 3 van 4 (216 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 2

★★★★★ Expert
Als je een externe DVD station hebt gekocht, houd er dan toch even rekening mee, @LiKaJoNi, dat je spel niet kan werken op Windows 10, aangezien deze nog een verouderde beveiligingstechniek gebruikt die door het moderne besturingssysteem niet meer worden ondersteund.
Begin met het basisspel van de Sims 2 te installeren en kijk of deze dan ook opstart. Dit voorkomt later de teleurstelling als je alle uitbreidingen meteen installeert.
Bericht 4 van 4 (209 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help