Re: Sims 2

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 2

★★★ Novice

hoi ik heb de ik kan de originele sims 2 serie met aal uitbreindingen kopen ergens alleen mijn laptop heeft geen cd drive kan ik de cd keys nog inwisselen voor een digitale verzie vriendelijke groeten

Bericht 1 van 8 (966 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 2

★★★★★ Expert
Voor de onderwerpen die te maken hebben met de andere De Sims spellen bestaat er deze forumtak: https://answers.ea.com/t5/Andere-De-Sims-Games/bd-p/other-sims-games-nl


Nee, dat is niet mogelijk, @lord1123666. Je kan proberen deze productcodes te verzilveren / registreren via de Origin cliënt, maar de vraag blijft of dat wel lukt, omdat De Sims 2 al bestond voor dat Origin werd uitgebracht.

Daarnaast zullen oudere spellen niet (meer goed) werken op nieuwere computers.
Je kan beter hierop De Sims 4 of De Sims 3 spelen.

Mocht in de systeemeisen een DVD-speler genoemd worden en jouw computer beschikt hier niet over, dan voldoet jouw computer eigenlijk niet aan deze gevraagde systeemeisen.
Je zal een DVD-speler laten inbouwen, een duurdere en onhandigere externe DVD-speler aanschaffen, of toch maar een andere computer gebruiken, die wel voldoet aan de gevraagde systeemeisen.

Dus is het beter niet om De Sims 2 te kopen, ga liever De Sims 4 kopen (makkelijkste gaat via Origin) en anders dien je te proberen jouw geld terug te vragen.


Groetjes.
Bericht 2 van 8 (956 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 2

★★★ Novice

ik begrijp dat het met de sims 3 dus wel mogelijk is 

Bericht 3 van 8 (951 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 2

★★★★★ Expert
Tenminste als jouw computer nog wel voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims 3 als de gewenste aanvullende inhoud die je nog wilt gebruiken en je ook beschikt over nog ongebruikte productcodes.
Dan kan je De Sims 3 en de gewenste aanvullende inhoud via de Origin cliënt downloaden en installeren.

Groetjes.
Bericht 4 van 8 (946 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 2

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @lord1123666,

Dat is een hele goede vraag. Ik vermoet dat dit helaas niet meer mogelijk is, maar ik ga er voor je achteraan om hier meer duidelijkheid over te krijgen.

 

Update: ik heb het even nagevraagt bij de Sims teams en er werd mij verteld dat wanneer de code inderdaad juist is, deze als het goed is ingevoerd kan worden in Origin om zo een digitale versie te krijgen.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 8 (938 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 2

★★★ Newbie

@EA_Leeuw 
Ik probeerde zojuist de sims2 codes te verzilveren die op de achterkant van het boekje staan, maar bij mij zegt ie de hele tijd dat de codes onjuist zijn terwijl dat niet zo is.
Zou u me kunnen helpen hierbij?

Bericht 6 van 8 (839 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 2

★★★★★ Expert
Een productcode kan je maar 1 keer gebruiken, @PutiePiiee. Na diens registratie / verzilvering blijft deze gekoppeld aan het Origin / EA account waarmee dit is gedaan.
Tweedehands gekochte producten of gekregen producten zijn niet nog eens te gebruiken, ook niet op een nieuw aangemaakte Origin / EA account.

Indien je het product eerder hebt gebruikt, dan hoef je niet nog eens de productcode laten registreren / verzilveren. Download en installeer de Origin cliënt, als je dat nog niet hebt gedaan: https://www.dm.origin.com/download Start daarna de Origin cliënt en ga je aanmelden met de juiste Origin / EA account. In je spelbibliotheek vind je de gekochte producten, die je hiervan kan downloaden en installeren.

Controleer dat je de productcode juist invult, bepaalde tekens lijken veel op elkaar.
Niet alle (product)codes zijn voor volledige producten.

Wanneer je via Origin koopt, krijg je geen productcodes, maar wordt het gekochte product automatisch gekoppeld aan het Origin / EA account, waarmee je dat doet.

Beter is het om niet langer de installatieschijven te gebruiken, aangezien deze verouderde gegevens bevatten en daardoor problemen zullen geven.

Omdat De Sims 2 al bestond voordat Origin kwam, is het mogelijk dat de productcodes niet kunnen geregistreerd / verzilverd worden. Je zal contact opnemen met de winkel waar deze waren gekocht,. Of contact opnemen met de helpdesk, of zij iets voor jouw kunne betekenen hierbij.
Voor het laatste, zal de oorspronkelijke verpakking met productcode en een geldig aankoopbewijs helpen hierbij.
Denk er aan dat de ondersteuning voor De Sims 2 is afgelopen.


Tevens is het mogelijk dat De Sims 2 niet meer (goed) werkt op moderne computers, omdat dit al een ouder spel is.
Je zal een computer moeten vinden die meer bij de gevraagde systeemeisen liggen, om De Sims 2 kunnen spelen.

Wil je De Sims spelen op een moderne computer, dan zal je De Sims 4 moeten gebruiken.

Groetjes.
Bericht 7 van 8 (831 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 2

Community Manager
Hey @PutiePiiee,

Om wat voor soort code gaat het precies, hoeveel letter/cijfers heeft die?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 8 van 8 (816 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help