Sims 2 op windows 10

door maribernice
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 2 op windows 10

★★ Newbie

Hoi,

 

Ik wil sinds een lange tijd weer sims spelen. Nu heb ik dat eerst altijd op een oude computer gedaan op windows 7 of 8 als ik mij dat goed herriner. Maar nu wil ik graag spelen op windows 10. En elke keer als ik dan sims wil downloaden gebeurt er niks. Ik doe de CD er in, klik op bestand instaleren. En er gebeurt helemaal niks...

 

Kan iemand mij hiermee helpen?

Bericht 1 van 116 (14.801 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 2 op windows 10

EA SPORTS FC Team

Hoi @maribernice,

 

De Sims 2 op nieuwere PC's kan af en toe problemen geven aangezien het spel gemaakt is voor Windows XP. Er zijn wel wat dingen die je kunt proberen maar ik denk dat de beste oplossing is dat je de disc versie omruilt voor een digitale versie. 

 

Onze helpdesk kan je hiermee helpen, ze hebben hiervoor enkele gegevens van je nodig en daarna kan je het spel downloaden en installeren via Origin. 

 

Je kunt de helpdesk telefonisch bereiken via het volgende telefoonnummer:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 116 (15.239 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 2 op windows 10

EA SPORTS FC Team

Hoi @maribernice,

 

De Sims 2 op nieuwere PC's kan af en toe problemen geven aangezien het spel gemaakt is voor Windows XP. Er zijn wel wat dingen die je kunt proberen maar ik denk dat de beste oplossing is dat je de disc versie omruilt voor een digitale versie. 

 

Onze helpdesk kan je hiermee helpen, ze hebben hiervoor enkele gegevens van je nodig en daarna kan je het spel downloaden en installeren via Origin. 

 

Je kunt de helpdesk telefonisch bereiken via het volgende telefoonnummer:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 2 van 116 (15.240 Weergaven)

Re: Sims 2 op windows 10

★★★ Novice

Beste Jason,

 

Toen ik deze thread las ben ik onmiddellijk de EA helpdesk gaan bellen.

Ik kreeg een aardige man aan de lijn die mij vertelde om twee dingen te doen.

Het eerste was de BIOS van mijn laptop te upgraden. En het tweede was om een foto van mijn Sims 2 basis spel op te sturen, met code en al, zodat ze konden nagaan of ik recht heb op een digitale versie van de Sims 2 collectie.

Dit heb ik onderhand al ruim een uur geleden gedaan, maar in de tussentijd heb ik nog geen antwoord ontvangen.

Ik wil niet onbeleefd overkomen... Maar hoe kan het zo zijn dat ik er nog niks over gehoord heb??

Ik heb de foto's via ''mijn verzoeken'' opgestuurd. Dit klopt toch wel??

 

Mijn excuses ik speel de Sims 2 al ruim 8 jaar lang en ik vind het echt geweldig om te spelen. Ik heb de hele disks verzameling bij elkaar gezocht en gekocht en ik vind het ontzettend jammer dat ik het nu niet meer kan spelen....

Alstublieft kunt u mij misschien vertellen wat ik verder nog kan doen??

Bericht 3 van 116 (14.674 Weergaven)

Re: Sims 2 op windows 10

EA SPORTS FC Team

Beste @Marisssje,

 

We maken het nu in orde voor je en binnen enkele minuten heb je het spel op jouw account!

Jason.png
Bericht 4 van 116 (14.661 Weergaven)

Re: Sims 2 op windows 10

★★★ Novice

Beste @EA_Jason

 

Ik wil jou en je collega's graag bedanken voor jullie hulp!

Ik heb de Ultimate Collection deze middag mogen ontvangen op mijn account.

Heel heel erg bedankt!! :D

En mijn excuses voor het feit dat ik zo ongeduldig deed...

 

Groetjes,

 

Mariska 

Bericht 5 van 116 (14.655 Weergaven)

Re: Sims 2 op windows 10

★★★★★ Newbie
ik heb proberen te bellen na ea maar er zijn geen nederlandse helpers, wat moet ik nu doen ??
Bericht 6 van 116 (14.337 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 2 op windows 10

EA SPORTS FC Team

@eilahtan1995 Dat klopt inderdaad, gister had het hele kantoor een vrije dag ivm een nationale vrije dag in Ierland Standard smile

 

Ze zijn nu weer aanwezig en je kunt ze nu bereiken. 

Jason.png
Bericht 7 van 116 (14.317 Weergaven)

Re: Sims 2 op windows 10

★★★★★ Newbie

super geholpen !

Bericht 8 van 116 (14.309 Weergaven)

Re: Sims 2 op windows 10

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde probleem, ik kan de sims 2 ook niet installeren (windows10, nieuwe PC).
Ik heb het altijd op een oude computer gespeeld maar dat is een lange tijd geleden en omdat ik groot fan ben, wil ik het nu graag weer spelen nu ik de mogelijkheid heb. Maar helaas bleek het basis spel al problemen te geven, dus heb ik ook niets aan mijn uitbreidingen. Ook in Origin kon ik de codes niet verzilveren. Ik heb hierover telefonisch contact gehad maar bij mij werd er gezegd dat er niets aan gedaan kon worden. Dat het niet ondersteund werd door Origin en er ook geen andere oplossing mogelijk was. Dat verbaast mij want ik lees hier nu dat jullie wel super geholpen zijn met een 
digitale kopie. 

 

Kan jij misschien iets voor mij betekenen @EA_Jason?

Bericht 9 van 116 (13.933 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 2 op windows 10

EA SPORTS FC Team
Ik zal je even een PM sturen
Jason.png
Bericht 10 van 116 (13.927 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help