Re: Sims 2 expansion packs uit andere landen installeren?

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 2 expansion packs uit andere landen installeren?

★★ Novice

Hallo!

Ik ben super lang opzoekk geweest om de Sims 2 incl uitbreidingspakketten en accesoires ergens voor een betaalbare prijs te vinden en dat is me eindelijk gelukt! 

Alleen een aantal uitbreidingen én het basisspel zijn in het Noors. De rest in het Nederlands. Het basisspel kan ik wel gewoon installeren en spelen maar als ik de Nederlandse uitbreidingen installeer wordt steeds aan het einde vab de installatie aangegeven dat het niet samen gaat met het basisspel en dan wordt de installatie afgebroken. Kan dit door de taal komen, weet iemand dit? Want het Noorse basisspel kan ik wel gwn in het Nederlands installeren. Ben er de hele dag mee bezig geweest maar ik krijg alleen het basisspel goed geinstalleerd! Help!

Bericht 1 van 5 (244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 2 expansion packs uit andere landen installeren?

EA SPORTS FC Team

Hallo @abc1291407406!

 

Dat is een hele goede vraag en om heel eerlijk te zijn, heb ik geen idee Frown

 

Ik heb het nagevraagd en wacht nu op een reactie. Wel tof dat je alsnog De Sims 2 hebt kunnen vinden, het begint steeds lastiger te worden om het spel met alle uitbreidingen te vinden als ik zo alle berichten lees. 

 

Hoe kom je aan een Noorse versie?

Jason.png
Bericht 2 van 5 (231 Weergaven)

Re: Sims 2 expansion packs uit andere landen installeren?

EA SPORTS FC Team

Update

 

Het nadeel is dat we dit niet meer kunnen onderzoeken aangezien we De Sims 2 niet meer ondersteunen. Het kan zijn dat het komt doordat het verschillende versies zijn.

Jason.png
Bericht 3 van 5 (228 Weergaven)

Re: Sims 2 expansion packs uit andere landen installeren?

★★ Novice
Via Marktplaats, een Nederlands meisje had sommige uitbreidingen in het Noors, ze is denk ik van Noorse afkomst.
Ik heb geprobeerd alleen de Noorse uitbreidingen te installeren, omdat de Sims 2 zelf ook in het Noors is, maar ik krijg geen enkele uitbreiding geïnstalleerd omdat tijdens het uodaten/samenvoegen met Sims 2 basisspel er een fout optreedt en dan wordt de installatie afgebroken. Weet iemand hoe dit kan?
Bericht 4 van 5 (224 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 2 expansion packs uit andere landen installeren?

EA SPORTS FC Team

Welke foutmelding krijg je te zien?

Jason.png
Bericht 5 van 5 (219 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help