Re: Sims 2 en Windows 10

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 2 en Windows 10

★★★ Newbie

Beste EA, 

 

ik heb een probleem met Sims 2. 
Ik heb een aantal maanden geleden de Sims double deluxe gekocht met een stuk of 6/7 uitbreidingen. Deze doen het allemaal prima. Ik was zo enthousiast om het weer te spelen dat ik nu de rest van de uitbreidingen er ook heb bijgekocht. 
Maar, 2/3 dagen geleden heeft mijn laptop automatisch een update gedaan en nu installeren de rest van de uitbreidingspakketen niet meer, ik denk vanwege Windows 10. De spellen die wel al geïnstalleerd zijn werken wel nog. 
Heeft iemand enig idee hoe ik toch de uitbreidingen kan installeren zodat ik ze alsnog kan spelen? 

bij voorbaat dank,

Robin 

Bericht 1 van 2 (175 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 2 en Windows 10

★★★★★ Expert
Aangezien De Sims 2 een ouder spel is, zal deze niet (goed) werken op moderne computers, met nieuwere hardware en software, @bcbb8c48NhgPf.
De Sims 2 net als vele andere spellen bevatten een beveiligingsmethode die niet meer wordt ondersteund en zelfs geblokkeerd wordt door Windows 10. De installatie is niet mogelijk, of er zullen problemen ontstaan tijdens het gebruik van dit soort software.
Je kan dit soort spellen niet niet meer installeren van hun installatieschijven. Je zal een digitale uitgave moeten gaan gebruiken.
Wil je De Sims 2 echt nog spelen, dan zal je toch een computer met Windows XP of Windows 7 vinden om dit spel daarop te kunnen draaien.
Omdat dit onderwerp vaak genoeg is vermeld, zal er verder niet meer worden op ingegaan. Probeer het eens met de algemene stappen / tips. Op Windows 10 kan je beter De Sims 4 op spelen, of De Sims 3.

Als je denkt dat het aan een bepaalde update vanuit Windows 10 veroorzaakt wordt, dan kan je proberen deze update ongedaan te maken.
Waarschijnlijk werd er eerst nog een systeemherstelpunt gemaakt, die je kan terugzetten.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (159 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 2 en Windows 10

★★★★★ Expert
Aangezien De Sims 2 een ouder spel is, zal deze niet (goed) werken op moderne computers, met nieuwere hardware en software, @bcbb8c48NhgPf.
De Sims 2 net als vele andere spellen bevatten een beveiligingsmethode die niet meer wordt ondersteund en zelfs geblokkeerd wordt door Windows 10. De installatie is niet mogelijk, of er zullen problemen ontstaan tijdens het gebruik van dit soort software.
Je kan dit soort spellen niet niet meer installeren van hun installatieschijven. Je zal een digitale uitgave moeten gaan gebruiken.
Wil je De Sims 2 echt nog spelen, dan zal je toch een computer met Windows XP of Windows 7 vinden om dit spel daarop te kunnen draaien.
Omdat dit onderwerp vaak genoeg is vermeld, zal er verder niet meer worden op ingegaan. Probeer het eens met de algemene stappen / tips. Op Windows 10 kan je beter De Sims 4 op spelen, of De Sims 3.

Als je denkt dat het aan een bepaalde update vanuit Windows 10 veroorzaakt wordt, dan kan je proberen deze update ongedaan te maken.
Waarschijnlijk werd er eerst nog een systeemherstelpunt gemaakt, die je kan terugzetten.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (160 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help