Re: Simpoints kopen

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Simpoints kopen

★★★ Newbie

Via Origin kocht ik telkens Simpoints voor The Sims 3 via Ideal. Ik zag dat Origin wordt vervangen door de EA app, dus deze heb ik gedownload. Echter kan ik nu nergens meer vinden waar ik Simpoints kan kopen. Is deze mogelijkheid er niet meer? 

Bericht 1 van 14 (882 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Simpoints kopen

Champion

Hey @Evie259,

 

Ook in de EA App kan je gewoon nog je Sims 3 points kopen.

Ga in de App naar My collection en klik op de tegel van De Sims 3 en scrol daarna iets naar beneden. Je ziet dan dit:

 

Schermafbeelding 2022-10-30 085238.png

 

Veel succes en veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 14 (867 Weergaven)

Alle reacties

Re: Simpoints kopen

Champion

Hey @Evie259,

 

Ook in de EA App kan je gewoon nog je Sims 3 points kopen.

Ga in de App naar My collection en klik op de tegel van De Sims 3 en scrol daarna iets naar beneden. Je ziet dan dit:

 

Schermafbeelding 2022-10-30 085238.png

 

Veel succes en veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 14 (868 Weergaven)

Re: Simpoints kopen

★★★ Newbie

@Trismagistos 

Dankjewel, ik zie het nu ook. Heel fijn! :D 

Bericht 3 van 14 (862 Weergaven)

Re: Simpoints kopen

Community Manager
Hey @Evie259,

Is het inmiddels gelukt? Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 14 (853 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Simpoints kopen

★★ Novice

Het lukt niet om simspoints te kopen via de EA website , de bank laad niet, krijg telkens een groen scherm, waar ik het ook probeer! Begint heel vervelend te worden aangezien het onmogelijk is om contact te krijgen met EA

Bericht 5 van 14 (545 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Problemen met betalen "Bundle & save".

★★ Novice

Hier al dagen hetzelfde probleem kan geen uitbreidingspakket aanschaffen voor de Sims 3, kan geen Sims point kopen.. al gehele week niet , en nergens een oplossing te vinden, af afrekenpagina van de bank blijft leeg 

Bericht 6 van 14 (507 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Kan niets aankopen in EA app

★★ Novice

Ik probeer nu al tijden lang het uitbreidingspakket van de Sims 3 aan de kopen, een wereld die nu 50% is, echter kom ik niet verder dan een leeg betaalscherm dagen achter elkaar.. ook kan ik op geen enkele mogelijke manier simpoint kopen! Ben nu al ruim een week bezig, heb alles al opnieuw moeten installeren door die verplichte omschakeling naar EA! Zal fijn zijn als alles dan ook na behoren werkt en je gewoon aankopen kan doen! Want via de Sims store simpoint kopen wordt ik doorgeschakeld naar de EA website waar het in geen mogelijkheid meer op te vinden is.. 

 

Kan dit worden opgelost! Zodat ik gewoon fatsoenlijk dingen kan aanschaffen! 

Bericht 7 van 14 (549 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niets aankopen in EA app

Bericht 8 van 14 (540 Weergaven)

Re: Kan niets aankopen in EA app

★★ Novice

Ja alleen dan heb ik het met de nieuwe EA app.. zelfde omschrijving inderdaad, en wil graag spelen maar kan niets kopen.. 

Bericht 9 van 14 (534 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Simpoints kopen

Champion

Hey @blondj16,

 

Vervelend dat het niet lukt via de website.

Heb je het ook al eens geprobeerd om je aankoop te doen via de EA App? In dit draadje zie je een voorbeeld waarmee het misschien wel lukt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 14 (536 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help