Sim-festival is opeens weg

door Vic7702
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sim-festival is opeens weg

★★ Novice

(Simsmobile) ik doe sinds het begin mee met het Sim-festival. Ik heb ook de festival pas gekocht. Vandaag start ik m’n game en heb ik opeens geen toegang meer tot het soms festival. Als ik er op klik staat er “vereist stijging spelerniveau”. Erg raar want ik ben level 28 en doe al heel lang wel mee met het festival. Super vervelend want ik kan nu niet de prijzen winnen, ook die waar ik voor betaald heb. Kan iemand helpen?

Bericht 1 van 8 (888 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim-festival is opeens weg

Community Manager
Hey @Vic7702,

Hmm, apart inderdaad dat je die melding krijgt terwijl je eerst gewoon mee kon doen. Ik ga het even uitzoeken en probeer zo snel mogelijk met meer nieuws te komen!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 8 (872 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim-festival is opeens weg

★★ Novice
@EA_Leeuw super bedankt, ik hoop echt dat er een oplossing komt met name omdat ik de festival pas gekocht heb met echt geld. Bedankt voor je reactie ik hou je op de hoogte!
Bericht 3 van 8 (856 Weergaven)

Re: Sim-festival is opeens weg

Community Manager
@Vic7702, zeker probeer ik je op de hoogte te houden!

We hebben ook inmiddels meerdere rapporten ontvangen over dit probleem en de Sims Mobile teams zijn het aan het onderzoeken. Hopelijk is het snel opgelost! 🤞
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 8 (831 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim-festival is opeens weg

Community Manager
Hey @Vic7702,

Ik krijg door dat het Sims Mobile team het een en ander heeft gedaan en dat het opgelost moet zijn voor spelers. Kun je het nog eens proberen?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 8 (823 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim-festival is opeens weg

★★★ Newbie

Hoi,

 

ik lees dat het probleem is opgelost, maar bij mij doet het zich nog voort. Ik heb mijn account van de ipad naar mijn iphone overgezet en nu is de sim festival ineens weg. Op de ipad is het spel echt heel erg langzaam en valt steeds uit, waardoor het accepteren van rewards soms 10 minuten duurt voor het lukt. Nu dacht ik slim te zijn en het op mijn iphone te proberen en is het festival ineens verdwenen en geeft het ook aan dat ik mijn niveau omhoog moet krijgen terwijl ik level 13/14 ben. Kan je mij misschien ook helpen? 

 

 

Bericht 6 van 8 (757 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim-festival is opeens weg

★★★ Newbie
Bericht 7 van 8 (755 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sim-festival is opeens weg

Community Manager
Hey @zeyyoz,

Heb je tijdens het overgaan van je iPad naar je iPhone je voortgang opgeslagen, zodat je het weer kunt terugzetten op het andere apparaat?

Zie hier: https://help.ea.com/help/the-sims/the-sims-mobile/save-your-game-progress-in-the-sims-mobile/
EA_LeeuwAHQ
Bericht 8 van 8 (736 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help