Overzetting van sims mobile

door Kiyoro_M
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Overzetting van sims mobile

★★ Novice

Ik heb een nieuwe telefoon en nu lukt het overzetten van Sims Mobile niet van de ene telefoon naar de andere telefoon. Zodra je naar de instellingen gaat dan hoor je je voortgang op te kunnen slaan via facebook of iets, zodra het er niet staat is het al verbonden, maar op mijn nieuwe telefoon kan ik niet kiezen voor een account of iets?

Bericht 1 van 12 (605 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Overzetting van sims mobile

★★ Novice

Nope, blijkt dat minderjarige dat niet kunnen ofs? Jammer

In thread bekijken

Bericht 11 van 12 (901 Weergaven)

Alle reacties

Re: Overzetting van sims mobile

★★★★★ Expert
Daarvoor dien je wel zijn aangemeld bij een EA / Origin account, of een andere ondersteunde account, @Kiyoro_M. Anders worden deze lokaal opgeslagen en is het niet bereikbaar, mocht er problemen zijn met je toestel.
Zie voor meer informatie: https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-mobile/save-your-game-progress-in-the-sims-mobile/
Controleer of je nieuwe toestel voldoet aan de vereisten, datum en tijd juist ingesteld zijn, voldoende ruimte beschikbaar is en is bijgewerkt naar de laatste versie. Toestel opnieuw starten. Gebruik eens een WiFi internetverbinding. Raadpleeg de (online) documentatie of anders, contact opnemen met diens fabrikant als er onduidelijkheid is bij het gebruik hiervan.

Groetjes.
Bericht 2 van 12 (601 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetting van sims mobile

★★ Novice

Ja dat snap ik wel, maar ik kan op de nieuwe telefoon niet verbinden. Die hele knop is er niet? 

Bericht 3 van 12 (593 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetting van sims mobile

★★ Novice

laten we zeggen dat ik niet weet hoe ik op de nieuwe telefoon in het verbonden account kan komen, aangezien ik niet de knop verbinden heb

Bericht 4 van 12 (590 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetting van sims mobile

Community Manager (retired)
Hey @Kiyoro_M,

Had je toevallig een minderjarige leeftijd ingevuld bij het starten van De Sims mobile op de nieuwe telefoon?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 12 (582 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetting van sims mobile

★★ Novice

Yeah?

Bericht 6 van 12 (578 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetting van sims mobile

Community Manager (retired)
Hey @Kiyoro_M,

Minderjarige accounts kunnen mogelijk hun account niet linken wat er voor kan zorgen dat de link optie niet verschijnt in de settings.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 12 (572 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetting van sims mobile

★★ Novice

Is het mogelijk om je leeftijd te veranderen?

Bericht 8 van 12 (569 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetting van sims mobile

Community Manager (retired)
Hey @Kiyoro_M,

Eenmaal ingevuld zal dat niet meer werken zonder opnieuw te beginnen ben ik bang.

Als je al eens het spel gekoppeld hebt aan een Facebook account en je wilt die laden en hebt verder geen interesse in de huidige progressie op het minderjarige account kun je het spel opnieuw installeren en de juiste leeftijd selecteren om dan zo na de tutorial de Facebook save in te laden.

Houd wel in de gaten dat je huidige voortgang op de niet gekoppelde Sims Mobile verloren zal gaan als je dit doet.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 12 (559 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Overzetting van sims mobile

★★★★★ Expert
Was het nog gelukt hiermee, @Kiyoro_M?

Groetjes.
Bericht 10 van 12 (531 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help