Re: Knop downloaden/installeren ontbreekt bij uitbreidingspakket

door marabeer3
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Knop downloaden/installeren ontbreekt bij uitbreidingspakket

★★ Novice

Ik heb eergisteren Origin gedownload en de Sims 3 (64-bit) terug geïnstalleerd op mijn MacBook pro. Alleen weet ik niet hoe ik mijn uitbreidingspakketten moet installeren. 

Ik heb mijn code verzilverd en nu staat er een groen vinkje 'ontgrendeld' bij. Maar nergens een knop met installeren of downloaden. Hoe moet ik ze installeren?

Bericht 1 van 12 (1.567 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Knop downloaden/installeren ontbreekt bij uitbreidingspakket

★★★ Novice

Ik wil dit ook weten

Bericht 2 van 12 (1.511 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Knop downloaden/installeren ontbreekt bij uitbreidingspakket

★★★★★ Expert
Herstart de Origin cliënt eens, @Digipoof, @jojorobin. Mogelijk dien je eerst helemaal af te melden en opnieuw aan te melden.
Cache van de Origin cliënt leegmaken, zie hiervoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Zorg dat je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt niet gehinderd / geblokkeerd wordt door andere (beveiligings)software, die je waarschijnlijk niet nodig hebt en toch hebt openstaan.
Ben je ook aangemeld met de juiste Origin / EA account?
Repareer het spel via de Origin cliënt.
Herstart ook eens je platform.
Voor het gebruik van aanvullende inhoud is het basisspel benodigd en geregistreerd op dezelfde Origin / EA account.

Je zal de aanvullende inhoud (opnieuw) moeten gaan te downloaden, voor de juiste versie van De Sims 3.

Zorg dat je De Sims 3 met alle aanvullende inhoud hebt gedownload en geïnstalleerd via de Origin cliënt.
Laatste versie van de Origin cliënt kan je hier downloaden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Controleer of je platform is wel helemaal is bijgewerkt.

De Sims 3 is beschikbaar als 64-bits versie: https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-3/the-sims-3-mac-64-bit-version/


Systeemeisen voor De Sims 3 (alleen basisspel): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-3#requirements
De aanvullende inhoud heeft weer hun eigen systeemeisen, waaraan je platform dient te voldoen om deze te kunnen gebruiken.


Groetjes.
Bericht 3 van 12 (1.505 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Knop downloaden/installeren ontbreekt bij uitbreidingspakket

★★ Novice

Ha,

 

Ik heb al deze stappen doorlopen. Naast het opnieuw opstarten van het spel, Origin en mijn laptop, ook de caches verwijdert.
Het basisspel (64-bit) draait helemaal goed. 2 eerder geïnstalleerde uitbreidingen ook.
Alleen mijn 2 nieuw gekochte uitbreidingen doen het niet.

 

Nog enig idee wat ik dan kan proberen?

 

Groetjes

Bericht 4 van 12 (1.481 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Knop downloaden/installeren ontbreekt bij uitbreidingspakket

★★★★★ Expert
Om welke uitbreidingen gaat het, @marabeer3? Heb je deze gekocht via Origin of een andere winkel? Zijn hun productcodes dan geregistreerd via de Origin cliënt of De Sims 3 website.
Heb je de Origin cliënt als je platform dan opnieuw gestart?
Nog eens de cache van de Origin cliënt leegmaken en De Sims 3 repareren via de Origin cliënt.
Bij 64-bits versie zal je ook dezelfde geschikte uitbreidingen (opnieuw) moeten downloaden en installeren.
Tevens dien je te controleren, dat je platform ook voldoet aan hun gestelde systeemeisen.

Groetjes.
Bericht 5 van 12 (1.479 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Knop downloaden/installeren ontbreekt bij uitbreidingspakket

★★ Novice

@RealSimmor0  schreef:
Om welke uitbreidingen gaat het, @marabeer3? Heb je deze gekocht via Origin of een andere winkel? Zijn hun productcodes dan geregistreerd via de Origin cliënt of De Sims 3 website.
Heb je de Origin cliënt als je platform dan opnieuw gestart?
Nog eens de cache van de Origin cliënt leegmaken en De Sims 3 repareren via de Origin cliënt.
Bij 64-bits versie zal je ook dezelfde geschikte uitbreidingen (opnieuw) moeten downloaden en installeren.
Tevens dien je te controleren, dat je platform ook voldoet aan hun gestelde systeemeisen.

Groetjes.

Ha @RealSimmor0 het gaat om Beestenbende en Wereldavonturen. Ik heb een origin account maar had de uitbreidingen wel via een andere winkel gekocht. Dat is met mijn eerdere uitbreidingen (Bovennatuurlijk en Showtime) helemaal goed gegaan. Die eerdere uitbreidingen heb ik ook op 64-bit goed kunnen installeren.

Het verzilveren van de codes is ook goed gelukt in mijn Origin account.

Heb je nog andere oplossingen? Want er blijft staan ‘ontgrendeld’ maar vervolgens kan ik nergens kiezen om het te installeren.

 

dank!

Bericht 6 van 12 (1.473 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Knop downloaden/installeren ontbreekt bij uitbreidingspakket

★★ Novice
@marabeer3 @RealSimmor0
Zojuist ook opnieuw installeren geprobeerd, maar ook dan kan ik alleen de uitbreidingen die ik al had selecteren.
Bericht 7 van 12 (1.471 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Knop downloaden/installeren ontbreekt bij uitbreidingspakket

Community Manager (retired)
@marabeer3 Hey!

Sorry om te horen dat je hier tegen aan loopt met jouw nieuwe uitbreidingen. Het voelt alsof deze inderdaad niet 64-bit zijn.

Als repareren via Origin (rechterklik op de Sims 3 uitbreiding en selecteer repareren) of het selecteren van 64 bit via eigenschappen > geadvanceerde eigenschappen niet werkt of de optie geeft voor 64 bit wil ik je vragen onze helpdesk te contacteren om de juiste 64 bit versie te krijgen.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 12 (1.466 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Knop downloaden/installeren ontbreekt bij uitbreidingspakket

★★ Novice
@EA_Neil Dank! Ga ik doen Standard smile
Bericht 9 van 12 (1.461 Weergaven)

Re: Knop downloaden/installeren ontbreekt bij uitbreidingspakket

★★★ Newbie

Hallo, 

Mag ik na een aantal maanden hierop inhaken? 

Ik heb de afgelopen weken Sims 3 gespeeld met een aantal uitbreidingen. Het starterspakket en uitbreidingen heb ik via GameSync gekocht en na het oplossen van het 64-bit probleem, lukte het om te spelen. 
Maar nu heb ik vandaag drie nieuwe uitbreidingen gekocht en ervaar ik exact dezelfde problemen. Ik kan de knop downloaden/installeren niet vinden. Er staat alleen maar 'ontgrendeld'.

 

Ik heb de download cache verwijderd,

Origin opnieuw gedownload

ResetOrigin gebruikt

The game zelf gerepareerd en geüpdatet. 

 

Via de helpdesk van EA heb ik contact gehad, maar alle opties die ze mij geven werken niet.. Zijn er al weer nieuwe mogelijkheden?

Bericht 10 van 12 (1.160 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help