Kan geregistreerde game niet aan thesims3.com toevoegen

door bivomvjodo1v
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan geregistreerde game niet aan thesims3.com toevoegen

★ Novice

Ik heb onlangs een aantal expansion packs gekocht voor de sims 3, en deze via origin geactiveerd. Mijn thesims3.com account gebruikt hetzelfde mailadres als mijn origin account, en ik had begrepen dat dan automatisch de games ook geactiveerd zouden moeten worden op mijn thesims3.com account. Ik heb geprobeerd de codes op de site gewoon opnieuw in te vullen, maar dan krijg ik de melding dat ze al zijn gebruikt. Omdat ik ze al op origin heb gebruikt, denk ik.

 

Ik heb eerder expansion packs gekocht waarbij dit wel goed is gegaan, maar ik weet niet zeker of ik toen misschien iets anders gedaan heb, want dat is alweer een hele tijd geleden.

 

Het is natuurlijk niet noodzakelijk om de spellen ook op de site te activeren want ik kan ze zo ook gewoon spelen, maar het zou wel leuk zijn.

 

Is er hier misschien iemand die dit probleem eerder heeft gezien of weet hoe dit op te lossen is?

Bericht 1 van 4 (329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan geregistreerde game niet aan thesims3.com toevoegen

★★★★★ Expert


Hallo @bivomvjodo1v,

Kan je het spel met alle extra's gewoon installeren en spelen via de Origin cliënt?
Staat in de spelbibliotheek van de Origin cliënt onder Extra content, of Meer\Uitbreidingspakketten en Accessoirepakket al je extra inhoud vermeld?
Als je bent ingelogd op de thesims3.com website, dan kun op de webpagina https://mypage.thesims3.com/aboutMe/profile.html ook je extra inhoud terugvinden.
Registreerde productcodes kunnen niet nog eens worden geregistreerd.
Als je een productcode registreert op dethesims3.com website dan zal als je de Origin cliënt opstart een melding krijgen en dan zou deze extra inhoud gedownload en geïnstalleerd worden.
Controleer of je echt de juiste EA account gebruikt, neem je volledige e-mail adres over in plaats van deze te typen, aangezien er dan al snel foutjes kunnen gemaakt worden.

Groetjes


Bericht 2 van 4 (314 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan geregistreerde game niet aan thesims3.com toevoegen

★ Novice

Bedankt voor de snelle reactie!

 

De expansion packs staan inderdaad in de origin client en ik kan ze ook gewoon spelen. Ik heb nog maar eens op mijn thesims3.com profiel gekeken en gecheckt of het écht hetzelfde mailadres is, en dat is het. Packs die ik eerder heb gekocht staan er dan ook gewoon bij.

 

Gezien ik de spellen wel gewoon kan spelen en de oplossing niet erg voor de hand liggend lijkt zal ik het hierbij laten. Dat ik een registratiebonus hierdoor mis is dan maar gewoon jammer.

 

Bedankt voor de moeite Standard smile

Bericht 3 van 4 (303 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan geregistreerde game niet aan thesims3.com toevoegen

★★★★★ Expert


Hallo @bivomvjodo1v,

Is het je inmiddels nog gelukt om toch op de genoemde website je productcodes te kunnen registreren? Ben je er achtergekomen waarom je dit niet eerder kon?

Ik heb een paar uitbreidingen gekocht bij een andere erkende winkel en de bijhorende productcodes op de website onder mijn thesims3.com profiel geregistreerd.
Ik had niet verwacht dat deze gewoon werden aangenomen. Ik had steeds een productcode overgenomen van de winkel account met Kopiëren en Plakken functies.
Bij een later gebruik van de Origin cliënt, gaf die om deze uitbreidingen te mogen downloaden.

Dus als je had gekocht bij een erkende winkel, dan zou je verwachten dat je de productcodes kan registreren.
Je zou nog een andere webbrowser of zelfs een computer kunnen gebruiken, om te zien of het hier misschien aan zou kunnen liggen, dat er iets geblokkeerd wordt.


Groetjes.


Bericht 4 van 4 (265 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help