Help!

door Thijsharmens
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Help!

★★★ Newbie

Help! mijn Simscity Rush Hour kan ik wel spelen op de ene PC. Maar zodra ik hem wil verder spelen op een andere PC zijn al mijn opgeslagen spellen niet te spelen! en moet ik dus helemaal vooraf aan beginnen. Het zelfde geldt voor de Sims2

Bericht 1 van 4 (224 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Help!

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @Thijsharmens,

 

Dat kan inderdaad kloppen.

 

Het komt doordat jouw opgeslagen spellen op jouw PC zijn opgeslagen, dit is op te lossen door de savegames over te zetten naar een andere PC en dat kan op twee manieren.

 

  • De eerste manier is door de cloudsaves aan te zetten op de PC met jouw opgeslagen spellen. In Origin ga je naar de Applicatieinstellingen, ga vervolgens naar Installaties en Opgeslagen Spellen en bij de Cloudopslag zet je Opgslagen spellen aan. Het is aan te raden om het spel even op te starten voordat je verder speelt op de andere PC. Vergeet niet om een backup te maken.
  • De tweede manier is ook redelijk simpel en waarschijnlijk het belangrijkste aangezien je op deze manier altijd een backup hebt. Op jouw toestenbord houdt je de Windows logo knop en de E knop ingedrukt, klik daarna op jouw gebruikersnaam. Daar kan je de mappen vinden voor SimCity Rush en Sims 2 vinden en overzetten naar dezelfde map op de andere PC. Doe dit via USB en je hebt altijd een backup van jouw opgeslagen spellen zodat je altijd vanaf daar verder kunt spelen.

Success Standard smile

 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (217 Weergaven)

Alle reacties

Re: Help!

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @Thijsharmens,

 

Dat kan inderdaad kloppen.

 

Het komt doordat jouw opgeslagen spellen op jouw PC zijn opgeslagen, dit is op te lossen door de savegames over te zetten naar een andere PC en dat kan op twee manieren.

 

  • De eerste manier is door de cloudsaves aan te zetten op de PC met jouw opgeslagen spellen. In Origin ga je naar de Applicatieinstellingen, ga vervolgens naar Installaties en Opgeslagen Spellen en bij de Cloudopslag zet je Opgslagen spellen aan. Het is aan te raden om het spel even op te starten voordat je verder speelt op de andere PC. Vergeet niet om een backup te maken.
  • De tweede manier is ook redelijk simpel en waarschijnlijk het belangrijkste aangezien je op deze manier altijd een backup hebt. Op jouw toestenbord houdt je de Windows logo knop en de E knop ingedrukt, klik daarna op jouw gebruikersnaam. Daar kan je de mappen vinden voor SimCity Rush en Sims 2 vinden en overzetten naar dezelfde map op de andere PC. Doe dit via USB en je hebt altijd een backup van jouw opgeslagen spellen zodat je altijd vanaf daar verder kunt spelen.

Success Standard smile

 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (218 Weergaven)

Re: Help!

★★★ Newbie

Hi Hi,

 

dank voor je uitleg. echter heb ik alles geprobeerd zoals je beschreef. de Cloud opslag staat aan maar wat ik ook probeer, ik krijg het niet over. En dus kan ik op de ene PC niet verder spelen.

heb je eventueel nog een andere oplossing, of dat je me er mee kan helpen???

 

dank je wel alvast

Bericht 3 van 4 (205 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Help!

EA SPORTS FC Team

@Thijsharmens Lukte het ook niet op de USB manier?

Jason.png
Bericht 4 van 4 (201 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help