Re: Graphics Sims 3 64 bits loopt vast

door indrabrahamsz
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Graphics Sims 3 64 bits loopt vast

★★★★★ Expert


Zowel het wijzigen van de grafische instellingen (verlagen, inschakelen of juist uitschakelen), als schermresolutie waren al genoemd. Ook het volledig doen van basisstappen is genoemd.
Je dient alle overige en onnodige openstaande software volledig hebben afgesloten, deze kunnen de goede werking van De Sims 3 toch op een bepaalde manier flink verstoren.
De stuurprogramma's bijwerken. Een schone installatie hiervan eens doen, van de laatst beschikbare versies.
Maar 1 monitor te gebruiken, alle overige en onnodige dien hebben uitgeschakeld en losgemaakt. Overgeklokte hardware ongedaan maken.
Is het mogelijk om een andere monitor erop aan te sluiten?
Nagaan of je platform toch beschikt over een betere videokaart en daarop de spellen draaien. Vaak is die van NVidia.
Tevens met een andere proberen, om te kijken of er verschil is.

Mocht het hiermee niet lukken, dan zal het toch ergens liggen aan de hardware als de software.


Dit wordt "Randen zachter" genoemd, @EA_Neil. Zoals in mijn schermafdruk te zien is.
De Sims 3 - Opties - Beeld


Groetjes.


Bericht 11 van 15 (445 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Graphics Sims 3 64 bits loopt vast

★★★★ Novice

Ik heb alles op het minst gezet en nu doet hij het, maar tijdens het spel loopt hij wel om de 5 minuten vast. Duurt ongeveer een minuut en dan kan ik weer verder spelen. 

Bericht 12 van 15 (443 Weergaven)

Re: Graphics Sims 3 64 bits loopt vast

Community Manager (retired)
Hey @indrabrahamsz,

Kan je alles eens op het laagste laten staan in het menu en mij laten weten wat er gebeurt als je in het startscherm voordat je de Sims 3 opstart je alle uitbreidingen en downloads uitschakelt en zo alleen het basisspel op start?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 13 van 15 (438 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Graphics Sims 3 64 bits loopt vast

★★★★ Novice

Dan loopt hij nog steeds vast. Het groene diamantje boven de Sims blijft wel draaien en het geluid gaat wel door, maar ik kan niks klikken en de sim zelf loopt ook vast.

Bericht 14 van 15 (430 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Graphics Sims 3 64 bits loopt vast

★★★★★ Expert
Schermresolutie ook verlagen, @indrabrahamsz.
De Sims 3 in de venstermodus starten.
Geen andere programma's starten, deze allemaal afsluiten om hinder te voorkomen en meer systeembronnen vrijmaken. Dus ook je beveiligingssoftware, programma's die lagen gebruiken en voor online opslag.

Zo vind je een overzicht van je platform, dat vrij beperkt is: https://support.apple.com/nl-nl/HT201260

Groetjes.
Bericht 15 van 15 (426 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help