Foutmelding sims 3 instaleren

door AileenS96
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Foutmelding sims 3 instaleren

★★★ Newbie

Hoi!

Ik heb de Sims 3 als CD-rom versie. Nu wil ik deze op mijn macbook pro spelen en heb ik de code ingevuld. Het spel zelf staat in mijn gamebibliotheek, maar bij het instaleren krijg ik een foutmelding (zie bijlage screenshot)

 

Ik heb de stappen uitgevoerd maar hij blijft dezelfde melding geven.

Hoor graag wat ik het beste kan doen tegen dit probleem Standard smile 

Bericht 1 van 6 (202 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding sims 3 instaleren

★★★★★ Expert
Welke versie van je besturingssysteem gebruik je, @AileenS96?

Nadat je de productcode van De Sims 3 hebt verzilver via de Origin cliënt, zal je De Sims 3 via de Origin cliënt moeten gaan downloaden en installeren. De installatieschijven hebt je niet meer nodig.

De systeemeisen voor De Sims 3 kan je hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-3#requirements


Groetjes.
Bericht 2 van 6 (193 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding sims 3 instaleren

★★★ Newbie

Ik heb versie macOS Catalina versie 10.15.5
Deze zie niet tussen de vereiste systeem versies staan van de Sims 3. Het is wel de laatste versie die ik heb. Kan ik het spel dan met geen enkele mogelijkheid meer spelen?

 

 

Bericht 3 van 6 (173 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding sims 3 instaleren

★★★★★ Expert
Hallo @AileenS96,

Met deze versie van je besturingssysteem kan je De Sims 3 niet spelen, want deze wordt niet ondersteund. Je dient een oudere versie te gebruiken die daarvoor komt en vermeld staat bij de systeemeisen. Of Windows gebruiken, natuurlijk.

Apple besloot om geen 32-bits software meer te gaan ondersteunen met het uitbrengen van versie 10.15.x ("Catalina"). Alleen 64-bits software wordt ondersteund door deze versie van je besturingssysteem.
Dit betekent dat geen 32-bits meer kan draaien op deze versie van je besturingssysteem, waaronder De Sims 3, SimCity (2013), Spore en De Sims: Middeleeuwen.


Groetjes.
Bericht 4 van 6 (165 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding sims 3 instaleren

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Ah oke helaas..
Toch bedankt voor je hulp!
Bericht 5 van 6 (159 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding sims 3 instaleren

★★★★★ Expert
Hallo @AileenS96,

Mochten beide mogelijkheden, niet geschikt zijn voor jou zijn, dan bestaat er een mogelijkheid om je geld terug te vragen. Lees daarover dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/returns-and-cancellations

Contact opnemen met de helpdesk zal via de Engelstalige chat gaan: https://help.ea.com/en/contact-us/
Je dient jouw regio in te stellen op "United States" en aansluitend alle gegevens invullen.
Dan de chat in het Engels beginnen.

Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.
Bericht 6 van 6 (137 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help