Re: sims 3 foutcode

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Foutcode 16 blijft steeds komen na onderdelenupdate van windows 11

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Hoi EA Leeuw, 

 

Het was eerst bij Origin, maar ook bij de EA-app. Origin kon ik op een gegeven moment ook niet meer installeren. Deze wordt uiteindelijk vervangen door de EA-app. Maar met beiden apps kon ik de uitbreidingspakketten niet meer downloaden. Haywire' error is wat ik steeds kreeg, nadat het basisspel gedownload was. De uitbreidingspakketten komen er dus niet meer achteraan. Het blijft steken of zo.

 

Ik zal het zo nog een keer proberen en als het nog zo blijft, er even een foto van maken. 

 

 

Vriendelijke groet,

 

Fratsje

Bericht 11 van 16 (327 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutcode 16 blijft steeds komen na onderdelenupdate van windows 11

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Hoi,


Sorry voor deze puinhoop. Er ging van alles mis hier.


Bij de EA-app wordt helemaal niets meer gedownload nu, nadat ik het spel er even af had gegooid voor een screenshot. Ook het basisspel bleef hangen dit keer. De EA-app gaf aan dat het gedownload was, maar er kwam helemaal niets. zie foto

 

Het is mij wel gelukt om toch nog Origin te installeren (ik heb nog een oude SetUp van Origin op mijn computer staan). Met Origin krijg ik dus alleen het basisspel nog gedownload, zonder een foutmelding. De uitbreidingen komen niet meer. zie foto's

 

Bericht 12 van 16 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims middeleeuwen save bijft hangen, foutmelding 16

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Player_2b54im1m, hey. Ik heb je post even samengevoegd met een al bestaand, soortgelijk, topic hierover. Je geeft aan dat je De Sims Middeleeuwen probeert te installeren op Windows 11. Nu moet ik eerlijk zeggen; het was soms al erg lastig om het 100% werkend te krijgen op Windows 10, laat staan nu op Windows 11. Het spel werd origineel ontwikkeld voor Microsoft Windows XP Service Pack 2, Microsoft Windows Vista Service Pack 1.

 

@Fratsje, er is inderdaad op dit moment een bekend probleem met betrekking tot de EA app en het niet kunnen downloaden van sommive extra pakketten, met de foutmelding "Something went haywire." Dit wordt onderzocht door de EA app teams. Zie hier.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 13 van 16 (298 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims middeleeuwen save bijft hangen, foutmelding 16

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Player_2b54im1m,

Het blijkt inmiddels voor ons een bekend probleem te zijn dat De Sims Middeleeuwen alleen maar in het Engels wilt lanceren en niet meer werkt met andere talen. Dit lijkt, tot op heden, niets te maken te hebben met de EA app zelf.

 

De teams zijn dit aan het onderzoeken.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 14 van 16 (290 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

sims 3 foutcode

★★★ Newbie

al een geruime tijd wil mijn game Sims 3 niet meer opslaan, krijg een foutcode 16.

zelfs met opslaan als lukt het niet.

Iemand die mij kan helpen?

 

Bericht 15 van 16 (288 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 3 foutcode

Community Manager
Hey @Jeannette1976,

Ik heb je post even samengevoegd met een al bestaand topic hierover, in ieder geval een topic met hetzelfde probleem/foutcode.

Zou je dit topic even kunnen doornemen?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 16 van 16 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help