Error in de sims 3

door BecRoos19
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Error in de sims 3

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hoi!

 

Zoveel antwoorden dat ik het overzicht niet meer kan zien.

 

Maar ik wil heel graag weer de sims 3 downloaden. Maar hij geeft een error als ik de spel wilt spelen en ik had toen al heel veel "packs" maar nu maar 1. Terwijl ik vorig jaar al heb gespeeld maar toen maar weer de sims 4 gespeeld

Mijn laptop is een MSI, dus hij is wel bedoel voor zwaardere spellen. en dit zijn al de dingen die ik heb geprobeerd.

ik heb al bij de help > restart app geprobeerd.

Ik heb al bij de sims 3 zelf manege > repair geprobeerd 

en bij de compatibiliteitsinstellingen heb ik al gekeken maar ik weet niet welke ik moet hebben.. 

en ik heb hem al meerdere keren de sims 3 verwijderd en en weer gedownload en de ea game zelf verwijderd en gedownload.

 

Hebben jullie nog tips?

 

Bericht 1 van 2 (143 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Error in de sims 3

Champion

Hey @BecRoos19,

 

zou je eens willen kijken of de suggesties in deze link wel voor jou werken? https://help.ea.com/nl/help/ea/ea-app/game-download-install-load-troubleshoot/

Als dat niet werkt laat dat dan even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (127 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help