De pronouns update

door snoesje2018
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

De pronouns update

★★★★ Novice

Hii ik heb dus allang geen sims 4 gespleeld en ik wilde het vandaag weer spelen en moest m'n game updaten. Toen hij geüpdate dacht ik dat de pronoun update er ook zou zijn maar nu ben ik een sim aan het maken en heb ik de keus niet om een pronoun toe te voegen. Weet iemand misschien wat ik kan doen om het te fixen. 

Bericht 1 van 3 (645 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: De pronouns update

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @snoesje2018,

 

Ik denk dat de voornaamwoorden update voor de Nederlandse versie voorlopig nog op zich zal laten wachten. Dat heeft vooral te maken met de manier waarop het Nederlands heel specifieke vormen heeft. In het Engels (Amerikaans) is het veel gebruikelijker om onzijdige vormen te gebruiken. De onzijdige voornaamwoorden in het Nederlands zijn ook vaak gelijk meervoudsvormen of kunnen weer verwarring creëren. In het Engels is het onderscheid iets duidelijker. Even een voorbeeld:

Hij/hem    He/him

Zij/haar    She/her

Zij/hun     They/them.

 

Sommige non-binaire mensen vinden die tweede 'zij' geen probleem. Het kan wel een probleem worden als die tweede 'zij' wordt vervangen door 'het'. Ik ken genoeg non-binaire mensen die liever zich liever niet 'het' laten noemen. Zolang als we geen goed voornaamwoord voor de onzijdigheid van personen kunnen vinden waar iedereen mee kan leven, zal het dus nog wel even duren. 

Als je niet wilt wachten kan je natuurlijk altijd overstappen en De Sims 4 in het Engels spelen.

 

Hopelijk heb je wat aan dit antwoord.

 

Hoe dan ook veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (624 Weergaven)

Alle reacties

Re: De pronouns update

★★★★★ Expert
De Sims 4 heeft een eigen forumtak, waar dus je onderwerp beter in zal thuishoren: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Voorlopig zijn de de aanpasbare voornaamwoorden alleen beschikbaar in het Engels, @snoesje2018.
Mocht je dit willen uitproberen, dan zal je beiden talen van de Origin cliënt en De Sims 4 wijzigen in de Engelse taal.
Zorg dat De Sims 4 naar de versie 1.89.214.103 is bijgewerkt (deze update werd uitgebracht op 14-06-2022), dat de laatste versie van De Sims 4 zal zijn.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (633 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De pronouns update

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @snoesje2018,

 

Ik denk dat de voornaamwoorden update voor de Nederlandse versie voorlopig nog op zich zal laten wachten. Dat heeft vooral te maken met de manier waarop het Nederlands heel specifieke vormen heeft. In het Engels (Amerikaans) is het veel gebruikelijker om onzijdige vormen te gebruiken. De onzijdige voornaamwoorden in het Nederlands zijn ook vaak gelijk meervoudsvormen of kunnen weer verwarring creëren. In het Engels is het onderscheid iets duidelijker. Even een voorbeeld:

Hij/hem    He/him

Zij/haar    She/her

Zij/hun     They/them.

 

Sommige non-binaire mensen vinden die tweede 'zij' geen probleem. Het kan wel een probleem worden als die tweede 'zij' wordt vervangen door 'het'. Ik ken genoeg non-binaire mensen die liever zich liever niet 'het' laten noemen. Zolang als we geen goed voornaamwoord voor de onzijdigheid van personen kunnen vinden waar iedereen mee kan leven, zal het dus nog wel even duren. 

Als je niet wilt wachten kan je natuurlijk altijd overstappen en De Sims 4 in het Engels spelen.

 

Hopelijk heb je wat aan dit antwoord.

 

Hoe dan ook veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (625 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help