De Sims 3 Monte Vista code werkt niet

door suzannebkr
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

De Sims 3 Monte Vista code werkt niet

★★★ Newbie

Ik heb vandaag De Sims 3 Monte Vista aangeschaft, en heb in mijn mail een code gehad en die vervolgens geprobeerd te verzilveren op sims3.com, want er stond op Origin dat je het daar moest verzilveren.

 

Vervolgens krijg ik dit te zien:  ''De kortingscode die je in hebt gevoerd, is al in gebruik. Controleer de code die je hebt ingevoerd en probeer het nog eens. Als deze foutmelding telkens opnieuw verschijnt, dan kan het zijn dat de code al in gebruik is. Als je meer hulp nodig hebt, ga dan naar Neem contact met ons op.'' 

 

Ik heb al meerdere keren gekeken of ik het misschien verkeerd heb getypt of iets anders, maar dit is dus echt niet het geval.

 

 

Bericht 1 van 4 (281 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims 3 Monte Vista code werkt niet

★★★★★ Expert
Controleer of je de code juist hebt overgenomen, @suzannebkr. Indien je deze per e-mail hebt ontvangen, kan je deze met de functies "Kopiëren" en "Plakken" overnemen. Waarschijnlijk zal dit e-mail bericht ook de instructies hiervoor bevatten.
Controleer of het gaat om een code voor een volledig product.

Voor het gebruik van aanvullende inhoud heb je het basisspel nodig, dat op dezelfde Origin / EA account dient zijn geregistreerd.
Je computer dient te voldoet aan de gevraagde systeemeisen van de betreffende aanvullende inhoud. Zorg dat De Sims 3 via de Origin cliënt hebt bijgewerkt. Het is mogelijk dat je alle gebruikte aangepaste inhoud bij De Sims 3 eerst nog dient te verwijderen en daarna De Sims 3 via de Origin cliënt repareert.

Als de productcodes van De Sims 3 niet via de Origin cliënt worden aangenomen, probeer het dan via de website van De Sims 3, waar je met dezelfde Origin / EA account kan aanmelden. https://www.thesims3.com
Rekening mee houden dat productcodes eenmalig te gebruiken zijn. Na hun registratie / activatie / verzilvering worden deze gekoppeld aan he Origin / EA account waarmee dat is gedaan en dat blijft ook zo.
Dit betekent dat tweedehands gekochte producten als gekregen producten niet te gebruiken zijn voor jou.

Mocht toch de code ongeldig blijken, dan zal je contact moeten gaan opnemen met het verkooppunt, waar je deze had gekocht, als dit niet via Origin is gekocht.


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims 3 Monte Vista code werkt niet

★★★ Newbie

Bedankt voor je reactie,

 

Ik heb eigenlijk alles al geprobeerd en heb het spel gewoon via Origin zelf gekocht, en heb het basis spel ook en de systeemeisen voor het spel.

Vind het alleen nogal onduidelijk hoe ik nou precies contact met Origin opneem, het gaat allemaal via een forum en voor de rest kan ik niet op een andere manier contact opnemen.

Bericht 3 van 4 (272 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims 3 Monte Vista code werkt niet

★★★★★ Expert
Nederlandstalige helpdesk niet langer meer telefonisch bereikbaar, omdat deze werd gesloten in verband met de nare situatie die (nog steeds) wereldwijd plaatsvind.
Je zal contact opnemen met de helpdesk via de Engelstalige chat, @suzannebkr..
Bezoek deze website: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg ervoor dat jouw regio op "United States" is ingesteld en alle gegevens invullen vervolgens.
Hierna start de chat in het Engels.
Ze zijn geopend van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Groetjes.
Bericht 4 van 4 (259 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help