De Sims 2 Ultieme Collectie Windows 10

door kelboe123
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

De Sims 2 Ultieme Collectie Windows 10

★★ Apprentice

Sinds ik de sims 2 ultieme collectie op mijn windows 10 pc heb ik telkens als ik de camera draai dat dan voor een paar seconde de gebouwen weg zijn. En sommige delen zwart worden. Heb de meeste dingen al geprobeerd zoals het spel op compatibiliteit van windows xp, vista, 7. Dit werkte ook niet. Ik heb Acer Aspire ES 15

Intel(R) Celeron(R) Processor N3050

 

Intel(R) HD Graphics

 

4 GB DDR3 L Memory

 

1000 GB HDD

Bericht 1 van 4 (227 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: De Sims 2 Ultieme Collectie Windows 10

[ Bewerkt ]
★★ Apprentice

Bedankt voor de reactie. Het werkt wel na zelf veel research te doen op forums. Ik heb graphics ruler gebruikt, waardoor de smooth edges optie ging werken. Heb die vervolg de smooth edge op "meer" gezet en ben van het probleem af. Heb dus niet zo veel aan je reactie, maar toch bedankt.

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (201 Weergaven)

Alle reacties

Re: De Sims 2 Ultieme Collectie Windows 10

EA SPORTS FC Team

Hey @kelboe123,

 

dit komt waarschijnlijk doordat De Sims 2 niet gemaakt is om op een Windows 10 computer te spelen. 

 

Je kunt inderdaad de compatibiliteitsmodus gebruiken op Windows XP, maar dat is geen garantie dat het gaat werken. Je kunt nog wat spelen met de resolutie (gebruik een lage resolutie) en anti-aliasing uit te zetten op jouw videokaart en schakel de Smooth Edges uit in het spel. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (211 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims 2 Ultieme Collectie Windows 10

[ Bewerkt ]
★★ Apprentice

Bedankt voor de reactie. Het werkt wel na zelf veel research te doen op forums. Ik heb graphics ruler gebruikt, waardoor de smooth edges optie ging werken. Heb die vervolg de smooth edge op "meer" gezet en ben van het probleem af. Heb dus niet zo veel aan je reactie, maar toch bedankt.

Bericht 3 van 4 (202 Weergaven)

Re: De Sims 2 Ultieme Collectie Windows 10

EA SPORTS FC Team

Ik moet toegeven dat mijn reactie ook wat laat was aangezien ik helaas niet 7 dagen per week kan werken en overal direct op kan reageren Standard smile

 

Gelukkig heb je een oplossing gevonden en heb je deze met ons gedeeld! Hope helpt dit ook andere mensen. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (194 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help