[Bekend Probleem] - De sims 3 Launcher wilt niet openen

door iideniiz
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: De sims 3 Launcher wilt niet openen

★★★★ Novice

dit is mijn rapport id: 

143a0ad9401f3698

Bericht 31 van 51 (1.459 Weergaven)

Re: De sims 3 Launcher wilt niet openen

Community Manager

Hey @iideniiz @xmaikex @098009, als het goed is, is er een update beschikbaar gekomen voor Origin die het probleem zou moeten oplossen. 
Kunnen jullie kijken of dat Origin bij jullie up to date is en of dat je het probleem nog steeds hebt?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 32 van 51 (1.439 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De sims 3 Launcher wilt niet openen

★★★ Novice

Hii,

 

Wat fijn dat het (hopelijk) is opgelost!

 

Ik heb momenteel mijn gamelaptop niet bij me om te testen of alles weer doet. Dat kan ik over een of twee dagen denk ik wel doen. Ik kan het wel even op mijn studielaptop proberen, want ook daar reageerde de launcher niet.

 

Ik laat nog van me horen Standard smile

Bericht 33 van 51 (1.434 Weergaven)

Re: De sims 3 Launcher wilt niet openen

★★★ Novice

Hoiiii

 

Ik heb de basisgame gedownload op mijn studielaptop en nu doet hij het! 

Dus ik denk dat deze het ook zal doen op mijn andere laptop. Zodra ik deze weer bij me heb ga ik het meteen proberen.

 

Echt super bedankt voor jullie hulp!

Bericht 34 van 51 (4.604 Weergaven)

Re: De sims 3 Launcher wilt niet openen

Community Manager
@xmaikex geweldig! Wat fijn! :D Veel speel plezier!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 35 van 51 (1.415 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De sims 3 Launcher wilt niet openen

★★★ Novice

Hoii,

 

De launcher werkt nog steeds niet op mijn game laptop Frown Super balen, want op mijn studielaptop deed hij het wel. Origin is bijgewerkt en ik heb de sims na de eerste keer gerepareerd. Werkte niet. Vervolgens verwijderd en opnieuw gedownload. Werkt nog steeds niet. 

 

Ik ga proberen nu alleen de basisgame te downloaden, en eens kijken of die nu wel doet, net zoals op mijn studielaptop.

 

Groetjesss

Bericht 36 van 51 (1.399 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De sims 3 Launcher wilt niet openen

Community Manager
Hey @xmaikex,

Dan lijkt het er inderdaad op dat het ligt aan de laptop zelf en niet aan het spel/Origin zelf, helaas. Het zou eventueel kunnen zijn dat je zou kunnen proberen om Origin helemaal te verwijderen/opnieuw te installeren samen met het spel, om zo te zien of dat het spel wel werkt.

Origin verwijderen op de moeilijkere manier: https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/manually-uninstalling-origin/

Hopelijk werkt het snel weer!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 37 van 51 (1.393 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De sims 3 Launcher wilt niet openen

★★★ Novice

Ik heb Origin op de moeilijke manier verwijderd, samen met de EA app. Maar helaas. 

 

Ik denk dat het inderdaad aan de laptop ligt, dus ik laat de laptop checken door iemand anders die er hopelijk verstand van heeft.

 

Nogmaals super bedankt voor de hulp!Standard smile

Bericht 38 van 51 (1.385 Weergaven)

Re: De sims 3 Launcher wilt niet openen

★★★★ Novice

Heb de sims 3 opnieuw gedownload en hij doet het! heel erg bedankt voor je hulp

 

groetjes 

Bericht 39 van 51 (1.370 Weergaven)

Re: De sims 3 Launcher wilt niet openen

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Als je in je DxDiag log "System.DllNotFoundException" terugvind is er waarschijnlijk een probleem met de DirectX installatie.

 

Om dit op te lossen ga je naar  https://www.microsoft.com/en-US/download/details.aspx?id=8109 en klik op download. Voer het bestand uit dat je net hebt gedownload (directx_Jun2010_redist.exe). Wanneer gevraagd wordt om een locatie te kiezen om bestanden uit te pakken, kies de map ...\The Sims 3\__Installer\directx\redist. Ik denk dat het niet echt uitmaakt welke map je selecteert zolang je deze later nog kan terugvinden. Kies Yes to All als gevraagd wordt om bestanden te overschrijven. Als het uitpakken klaar is open de map die je eerder gekozen hebt en voer DXSETUP.exe uit. Als de installatie voltooid is zal de Sims3 hopelijk starten of een andere fout in je DxDiag log laten verschijnen (:

 
 
 
 
Bericht 40 van 51 (1.234 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help