Re: Beestenboel verdwenen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Beestenboel verdwenen

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Zelfde voor mij maar ik heb de app niet beesteboel is gewoon verdwenen
hoe krijg ik het terug?

Bericht 1 van 6 (393 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Beestenboel verdwenen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @Disturbedgirl55,

 

Ik heb even een nieuw topic voor je aangemaakt aangezien jouw vraag niet overeenkomt met de vraag in het andere topic.

 

Spellen verdwijnen niet zomaar van jouw account. Als je het ingelogd bent met het juiste account en je ziet daar wel De Sims 3 staan maar niet de uitbreiding, raad ik aan dat je contact opneemt met onze helpdesk om dit verder te laten onderzoeken:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (584 Weergaven)

Alle reacties

Re: Beestenboel verdwenen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @Disturbedgirl55,

 

Ik heb even een nieuw topic voor je aangemaakt aangezien jouw vraag niet overeenkomt met de vraag in het andere topic.

 

Spellen verdwijnen niet zomaar van jouw account. Als je het ingelogd bent met het juiste account en je ziet daar wel De Sims 3 staan maar niet de uitbreiding, raad ik aan dat je contact opneemt met onze helpdesk om dit verder te laten onderzoeken:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

 

Jason.png
Bericht 2 van 6 (585 Weergaven)

Re: Beestenboel verdwenen

★★★ Novice

ik heb de sims 3 beestenboel gekocht bij kinquin en hij was geinstaleerd 

nu ben ik een tijd niet op de sims 3 geweest ik wou gaan spelen ik moest als eerste 

roaring Heights weer installeren en beestenboel was helemaal verdwenen probeer de code te verzilveren maar zegt het is al in gebruik

ik heb de bewijzen dat ik hem gekocht heb ik snap er niks van 

 

groetjes yvonne

Bericht 3 van 6 (376 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beestenboel verdwenen

EA SPORTS FC Team

Ik durf ook niet te zeggen wat er precies is gebeurd, maar ik weet zeker dat de mensen van de helpdesk dit verder voor je kunnen onderzoeken Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 6 (371 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beestenboel verdwenen

★ Novice

Datzelfde probleem heb ik dus. Maar ik heb 2 dagen sims 3 beestenboel niet gespeeld, wil het net weer opstarten... verdwenen.

Echt helemaal verdwenen.

Sims 3 start wel op, maar de uitbreiding niet meer. Ik zie nog wel een opgeslagen spel staan met een * en katten erbij, maar deze is niet meer op te starten.

Hoe is het mogelijk dat een gedownload spel... wat ik een dag of 3 lang heb kunnen spelen, ineens helemaal weg is?

 

Ook wilde ik via origin mijn key verzilveren voor jaargetijden, maar daar staat dan: Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van de aanvraag. Probeer het later nog eens.

 

Snap er helemaal niets meer van. 

 

weet iemand wat er hier fout gaat? 

Bericht 5 van 6 (352 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beestenboel verdwenen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @Annelies1980,

 

De spellen op jouw account zullen niet zomaar verdwijnen, wanneer je een code inwisselt blijft de code voor altijd gelinkt aan jouw account. Wanneer je het spel niet kunt vinden zijn dit enkele oorzaken:

 

1. Je bent ingelogd met een ander EA account.

 

2. De uitbreidingen zijn in Origin te vinden door in de gamebibliotheek op het spel te klikken en ga naar Extra Content.

 

3. Bij aankopen via niet erkende winkels kan het zo zijn dat de codes worden uitgeschakeld wanneer deze onrechtmatig verkregen zijn.

 

Dit kan ik niet voor je nakijken aangezien het om accountgevoelige gegevens gaat, maar bij onze helpdesk kunnen ze voor je nakijken wat er aan de hand is. 

 

Neem dus telefonisch contact op met onze helpdesk, ze zijn te bereiken via het volgende telefoonnummer.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 6 van 6 (340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help