Re: Server down?

door DarkBanishing
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Server down?

★★★ Apprentice

Kon gisteren ochtend nog verbinden en spelen, daarna constant melding dat de verbinding met EA eruit lag,

Trace:

Host Name                                                 IP Address             Hop    Ping Time   Ping Avg   % Loss    Pkts r/s   Ping best/worst

 

ae-1-8.bar1.Dublin1.Level3.net                      .153.230             8      30ms        30ms              0%        101 / 101  28ms / 49ms
* Unknown Host *                                      213.242.106.234      9      32ms                                100%      0 / 100
* Unknown Host *                                      159.153.72.252        10     29ms        30ms              0%        100 / 100  29ms / 56ms

 

Duidelijk waar de verbinding stopt maar hoe kan ik deze oplossen, iemand een idee?

 

Groeten Bart

Bericht 1 van 8 (755 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

Re: Server down?

Dag @gijzenk001

 

De BF V beta is niet meer actief en kan dus niet meer gespeeld worden. Frown

In thread bekijken

Bericht 8 van 8 (692 Weergaven)

Alle reacties

Re: Server down?

★★★ Apprentice

Game start nu wel maar ingame kan niemand bewegen

Bericht 2 van 8 (750 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Server down?

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @real_bartmen,

 

Ik heb geen problemen kunnen vinden in de laatste 24 uur, ik zal even navragen of er iets aan de hand was.

 

Verder niets kunnen vinden, waar speel je op?

Jason.png
Bericht 3 van 8 (746 Weergaven)

Re: Server down?

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

Dank voor je reactie @EA_Jason,

 

Ik speel op een pc ik kom af en toe in game maar meestal krijg ik de melding connection to EA server timed out nadat ik de game geaccepteerd heb.

 

Bericht 4 van 8 (741 Weergaven)

Re: Server down?

EA SPORTS FC Team

Geen probleem @real_bartmen Standard smile

 

Heb je al geprobeerd om het spel te repareren, poorten open te zetten, firewalls en virusscanners uit te schakelen etc.?

 

https://help.ea.com/nl/help/pc/connection-troubleshooting-advanced-pc/

Jason.png
Bericht 5 van 8 (735 Weergaven)

Re: Server down?

★★★ Apprentice

@EA_Jasonja allemaal gedaan, na gisteren niet meer geprobeerd.

Maar ik kon af en toe wel op de servers maar alleen als ik een server uit de serverlijst joinde maar ook maar af en toe.

Probeer het morgen nog wel een keer en laat het wel weten.

 

 

Bericht 6 van 8 (726 Weergaven)

Re: Server down?

★★★ Newbie

Ik speel op de Ps4 en heb de eerste dag geen problemen gehad. Sinds dien kan ik niet meer met de servers verbinden. Het spel logt in en dan zijn alle opties in het menu grijs en niet aan te klikken. Het ligt niet aan mijn verbinding want BF1 werkt prima. is er iets wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen?

Bericht 7 van 8 (703 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Server down?

Dag @gijzenk001

 

De BF V beta is niet meer actief en kan dus niet meer gespeeld worden. Frown

Bericht 8 van 8 (693 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help