Re: Player rank blijft gelijk

door Mad_Neptune
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Player rank blijft gelijk

★★ Novice

Product: Battlefield 1
Platform:PC
Omschrijf kort je bug: mijn rank gaat niet meer omhoog na spelen van verschillende multiplayer games. tijdens het spelen wel maar dit wordt niet vastgelegd.
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? via https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/Mad_Neptune is te zien dat ik op 16 april een game score heb gehaald van 250.00 punten maar deze zijn niet opgeteld als player score. ik blijf rank 22 die ik had voordat ik een game score van 250.000 haalde
Wat gebeurt er? oor 16 april was ik rank 22 nu nog steeds....tijdens het spelen ben ik, in game, nu al 3x naar een volgende rank (23 en zelfs 24) gepromoveerd maar als ik terug keer naar het menu van de game ben ik nog steeds rank 22.
Selecteer jouw regio Europa
In welke spelmodus deed de bug zich voor? Conquest
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? rx vega 64
Voer de grote van het geheugen in GB in 8Gb

Product: Battlefield 1
Platform:PC
Omschrijf kort je bug: mijn rank gaat niet meer omhoog na spelen van verschillende multiplayer games. tijdens het spelen wel maar dit wordt niet vastgelegd.
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? via https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/Mad_Neptune is te zien dat ik op 16 april een game score heb gehaald van 250.00 punten.
Wat gebeurt er? voor 16 april was ik rank 22 nu nog steeds....tijdens het spelen ben ik, in game, nu al 3x naar een volgende rank (23 en zelfs 24) gepromoveerd maar als ik terug keer naar het menu van de game ben ik nog steeds rank 22.
Selecteer jouw regio Europa
In welke spelmodus deed de bug zich voor? Conquest
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? rx vega 64
Voer de grote van het geheugen in GB in 8

Bericht 1 van 8 (1.005 Weergaven)

Re: Player rank blijft gelijk

EA SPORTS FC Team

Hey @Mad_Neptune,

 

Dat klopt inderdaad en dit is een bug. We hebben gezien dat er een vertraging in zit, en dat je de rank daarna alsnog omhoog gaat. 

 

Op dit moment zijn we het probleem aan het onderzoeken, onze excuses voor het ongemak. 

Jason.png
Bericht 2 van 8 (1.000 Weergaven)

Re: Player rank blijft gelijk

★★ Novice

Hi, duidelijk.

Vandaag, 18 april, loopt mijn rank weer op. het lijkt dus opgelost. Hoe kom ik nu aan mijn punten die ik nu mis? het zijn volgens bf1 tracker wel 250.000 punten. worden die nog opgeteld bij mijn huidige score? Hoor het graag.

Mad_Neptune 

Bericht 3 van 8 (993 Weergaven)

Re: Player rank blijft gelijk

EA SPORTS FC Team

Heb het nog even nagevraagd en wacht nu op een antwoord Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 8 (990 Weergaven)

Re: Player rank blijft gelijk

★★ Novice
Hey @EA_Jason,
Enig nieuws over het optellen van de scores?
Bericht 5 van 8 (965 Weergaven)

Re: Player rank blijft gelijk

EA SPORTS FC Team

Ik heb het opnieuw gevraagd, maar als je het tot nu toe nog niet hebt gekregen, dan ben ik bang dat de fix niet retroactief is. 

 

Ik heb nogmaals een berichtje verzonden en wacht nog op een antwoord. 

Jason.png
Bericht 6 van 8 (956 Weergaven)

Re: Player rank blijft gelijk

EA SPORTS FC Team

@Mad_Neptune Voor de duidelijkheid, waar zag je dat je gepromoveerd werd naar rank 23/24? Zag je dat in het spel of via die site?

 

De site is namelijk een site die niet van ons is en kunnen de accuraatheid niet garanderen. 

Jason.png
Bericht 7 van 8 (950 Weergaven)

Re: Player rank blijft gelijk

★★ Novice
@EA_Jason ik heb in het spel de promoties gekregen (meerdere malen) het aantal punten die zijn verdient zijn terug te vinden via de andere (3rd party) website : https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/Mad_Neptune
Het gaat om 16 april waar te zien is dat ik 250.000 punten heb behaald.
Bericht 8 van 8 (947 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help