Code via origin

door Mereltje64
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Code via origin

★★★ Newbie

Ik heb een code gekocht via origin. Het geld is van mijn rekening alleen ik heb geen code ontvangen. Bij bestelstatus staat voltooid. Hoe krijg ik de code. Ik heb hem niet in mijn mail gekregen. Wat moet ik nu doen?

Bericht 1 van 2 (435 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Code via origin

★★★★★ Expert
Hallo @Mereltje64,

Als je je het spel hebt gekocht via Origin (website of cliënt) dan ontvang je geen productcode. Het gekochte product wordt automatisch gekoppeld aan jouw Origin / EA account, waarmee het spel is gekocht.

Je Bestelgeschiedenis kan je hier vinden: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Als je nog een e-mail zou ontvangen, kijk dan ook eens in andere mappen dan Postvak In. De e-mail kan terecht zijn gekomen in de mappen voor ongewenste e-mail (meestal "spam" of "junk" genoemd).

Het verwerken van een betaling kan tot 36 uren duren. Vanwege de nare situatie die wereldwijd ons bezighoud, dienen meer mensen online te kopen, waardoor het gewoon wat drukker is dan normaal.

Om welk Battlefield spel gaat het?


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (379 Weergaven)

Alle reacties

Re: Code via origin

★★★★★ Expert
Hallo @Mereltje64,

Als je je het spel hebt gekocht via Origin (website of cliënt) dan ontvang je geen productcode. Het gekochte product wordt automatisch gekoppeld aan jouw Origin / EA account, waarmee het spel is gekocht.

Je Bestelgeschiedenis kan je hier vinden: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Als je nog een e-mail zou ontvangen, kijk dan ook eens in andere mappen dan Postvak In. De e-mail kan terecht zijn gekomen in de mappen voor ongewenste e-mail (meestal "spam" of "junk" genoemd).

Het verwerken van een betaling kan tot 36 uren duren. Vanwege de nare situatie die wereldwijd ons bezighoud, dienen meer mensen online te kopen, waardoor het gewoon wat drukker is dan normaal.

Om welk Battlefield spel gaat het?


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (380 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help