Re: Battlefield Heroes

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Battlefield Heroes

★★★ Novice

Hallo,

 

Een geweldig spel wat ik eerder heb gespeeld: Battlefield Heroes. Geen idee waarom dit spel is gestopt, er is zoveel vraag naar momenteel (al wel een hele langere tijd). Zet deze onwijs leuke game weer online, EA gaat zien dat zij ook fouten maken. BFH 2018/2019 gaat een succes worden. Breng het terug! 

 

 

Bericht 1 van 4 (719 Weergaven)

Re: Battlefield Heroes

EA SPORTS FC Team

Hallo @xPolestar,

 

Er is inderdaad veel vraag naar maar er zijn momenteel geen plannen waar ik van op de hoogte ben om dit spel terug te brengen Frown

Jason.png
Bericht 2 van 4 (698 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield Heroes

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Hallo @EA_Jason,

 

Dat is jammer, zou er een mogelijkheid zijn dat er een melding van komt of iets dergelijks? Command & Conquer is ook terug gekomen. Raar dat een spel waar veel vraag naar is niet terug kan komen, en ik weet dat het ook winst kan opleveren, zou geweldig zijn als dit gebeurt. Maar afwachten op goed nieuws.

Bericht 3 van 4 (693 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield Heroes

EA SPORTS FC Team

Een melding? Als we besluiten om het spel terug te brengen, dan kondigen we dat natuurlijk aan. Er is natuurlijk 0 garantie dat we besluiten om het spel terug te brengen dus het kan zijn dat je voor niets zit te wachten. 

 

Maar goed, alles kan nog gebeuren Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 4 (688 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help