Re: Battlefield 4

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Battlefield 4

★ Novice

I went to buy battlefield 4 ingame, on battlefield 1, and it said it was 0,00 euro but when i opened the link to the ps store it said it was 20 euros? Please help

Bericht 1 van 8 (785 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Battlefield 4

EA SPORTS FC Team
@worst__xd Nee, er is geen crossplay beschikbaar op Battlefield 4.

Dat betekend dat de vooruitgang van de PS3 versie niet overgezet kan worden naar de PS4 Frown

Ik zou het zelf ook graag willen, ik heb behoorlijk veel uurtjes in BF4 en 3 gestopt :D
Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 8 (764 Weergaven)

Alle reacties

Re: Battlefield 4

EA SPORTS FC Team

Hey @worst__xd,

 

Ik heb het even nagevraagd en naar ons weten is er geen aanbieding bekend waarbij je BF4 gratis krijgt. We hadden wel een soortgelijke actie enkele jaren terug. 

 

Mogelijk dat de cache niet geupdate was?

 

Probeer anders eens de PS4 af te sluiten, de stroomkabel er enkele minuten uit te laten en dan opnieuw op te starten om de cache leeg te maken. 

Jason.png
Bericht 2 van 8 (772 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 4

★ Novice

Heb het toch maar gekocht, alleen nu het probleem dat ik mijn ps3 stats er niet op krijg, wel jammer want zat 400 uur in. Kan je me daar mee helpn?

Bericht 3 van 8 (768 Weergaven)

Re: Battlefield 4

EA SPORTS FC Team
@worst__xd Nee, er is geen crossplay beschikbaar op Battlefield 4.

Dat betekend dat de vooruitgang van de PS3 versie niet overgezet kan worden naar de PS4 Frown

Ik zou het zelf ook graag willen, ik heb behoorlijk veel uurtjes in BF4 en 3 gestopt :D
Jason.png
Bericht 4 van 8 (765 Weergaven)

Re: Battlefield 4

★ Novice
@EA_Jason ahh helaas.. achja dan maar newbie beginnen 😂
Bericht 5 van 8 (762 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 4

EA SPORTS FC Team
@worst__xd Niets mis mee, is een goed spel en ik vind het altijd wel nice om alles weer te kunnen unlocked en hopelijk een betere K/D ratio te krijgen dan voorheen Wink
Jason.png
Bericht 6 van 8 (756 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 4

★ Novice
@EA_Jason Zeker waar maar de tijd ervoor vinden.. hopen dat mensen het lang blijven spelen
Bericht 7 van 8 (754 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 4

EA SPORTS FC Team
@worst__xd Er zijn nog duizenden mensen op BF4 die dagelijks spelen, dus ik denk dat je voorlopig nog wel even goed zit Standard smile
Jason.png
Bericht 8 van 8 (738 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help