Battlefield 1 error code 1

door SurgicalMeth
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Battlefield 1 error code 1

★★★ Novice

Hallo!

 

Sinds een dag of 3 krijg ik via server browser als ik een server join direct error code 1, ook kan ik niet meer op continue klikken en moet ik het spel heropstarten. Dit gebeurd niet via quickmatch dus het is geen connectie probleem volgens mij.

Ik had een paar uur ervoor nog gespeeld en toen waren er geen problemen, en er is niets met men pc gebeurd in de tussentijd.

Ik heb ook de origin cache gecleared, bf gerepaired en al 2x opnieuw geinstalleerd. Origin en Battlefield staan op administrator, modem herstart,... Ik begin hopeloos te worden... 

Bericht 1 van 5 (771 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Battlefield 1 error code 1

★★★ Novice

Toen ik het probleem had gepost was het al 3 dagen bezig, en vandaag werkt het voor de eerst keer terug!(heb net paar games gejoined via serverbrowser en geen errorcode 1 meer) Dus het heeft een week geduurd ongeveer. Quickmatch werkte wel probleemloos.

Raar maar het werkt blijkbaar terug. 

In thread bekijken

Bericht 3 van 5 (685 Weergaven)

Alle reacties

Re: Battlefield 1 error code 1

EA SPORTS FC Team

Hey @SurgicalMeth,

 

Inderdaad wel curieus dat het wel via quick match werkt, maar niet via de server browser. 

 

Gebeurde dit alleen op deze dag, of heb je er hierna nog last van gehad?

Jason.png
Bericht 2 van 5 (697 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 error code 1

★★★ Novice

Toen ik het probleem had gepost was het al 3 dagen bezig, en vandaag werkt het voor de eerst keer terug!(heb net paar games gejoined via serverbrowser en geen errorcode 1 meer) Dus het heeft een week geduurd ongeveer. Quickmatch werkte wel probleemloos.

Raar maar het werkt blijkbaar terug. 

Bericht 3 van 5 (686 Weergaven)

Re: Battlefield 1 error code 1

EA SPORTS FC Team

Heel vreemd, ik heb het in ieder geval doorgegeven! Volgens mij waren er op het Engelse forum ook wat berichten over. 

Jason.png
Bericht 4 van 5 (672 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Battlefield 1 error code 1

★★★ Novice

En het is sinds vandaag terug...

Bericht 5 van 5 (664 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help