Re: (BF4) multiplayer progress gone

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

(BF4) multiplayer progress gone

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hi i downloaded BF4 again after 9 months. at the moment i started a new game for the multiplayer i see that all my progress that i made 9 months ago is gone. now am starting from beginning. can someone help me? i hate to do all that over again.

Bericht 1 van 17 (1.289 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: (BF4) multiplayer progress gone

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @kiloor4770.

Heb je het spel eerder gespeeld?
Waarop heb je het gespeeld?
Ben je dan wel aangemeld met de juiste account(s)?

Groetjes.
Bericht 2 van 17 (1.279 Weergaven)

Re: (BF4) multiplayer progress gone

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @kiloor4770,

Welkom! Ik heb een kijkje genomen en ik heb het gevoel dat @RealSimmor0 hier gelijk heeft en je mogelijk onder een ander account speelt dan 9 maanden geleden. Kun je dat voor mij dubbel controleren?

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 17 (1.269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: (BF4) multiplayer progress gone

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hey @EA_Neil ,

 

ik kan je garanderen dat ik niet onder een ander account speel. ik gebruik dit account al jaren en heb nooit een nieuw account aangemaakt. ik heb zelf ook nog contact genomen met jullie department en heb ook dezelfde vraag gevraagd aan hun en ze zijden dat de game wordt opgeslagen local en als het verwijderd is is het niet meer te reden. dit is echt frustrerend geziende feit dat ik m'n tijd daar heb besteed. ik heb the transcript hier bij toe gevoegd om een beter beeld aan jullie te geven. 

Bericht 4 van 17 (1.262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: (BF4) multiplayer progress gone

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@kiloor4770,

Zover ik weet is online multiplayer progressie niet iets wat lokaal opgeslagen wordt want je kunt het ook inzien via Battlelog bijvoorbeeld (website) maar het is correct dat wij deze aan onze kant verder niet meer in kunnen zien of aan kunnen passen helaas.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 17 (1.253 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: (BF4) multiplayer progress gone

★★★ Newbie

@EA_Neil ,

 

ik snap dat het niet lokaal is geziende feit dat het een serverside is. maar waarom wordt het toch gezegd dat het lokaal is. ik zie zelf daar niet de logica in dat ik dit als antwoord kreeg van jullie. 

Bericht 6 van 17 (1.248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: (BF4) multiplayer progress gone

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@kiloor4770,

Ik denk dat de persoon op de chat de Single player campaign bedoelde of inderdaad in de war was hierover. Als ik zoek op Battlelog kom ik het volgende profiel van jou tegen.

https://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/kiloor4770/stats/1608127263/pc/

Kan dit de voortgang zijn waar je naar zoekt?

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 7 van 17 (1.247 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: (BF4) multiplayer progress gone

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

@EA_Neil ,

 

ik heb zelf ook bij de transcript gezegd dat het niet om de singplayer gaat maar de multiplier. geziende feit dat ik alles heb verloren heb ik zelf met frustratie een shortcut gekocht wat ik niet echt fijn vond. want bij het begin moest ik letterlijk maar waar met de starter wapens weer starten wat niet klopt geziende feit dat ik level 34 ben (wat ook vreemd is gezien ik level 68 was). en het feit is dat m'n detail list ( hoeveel kills hoeveel rush etc etc) ook is gereset. plus de rewards en de assignments.

Bericht 8 van 17 (1.244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: (BF4) multiplayer progress gone

Community Manager (retired)
@kiloor4770,

Is wat je ziet op de Battlelog lager dan je had verwacht of zijn dat de stats die je verwachte te vinden?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 17 (1.233 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: (BF4) multiplayer progress gone

★★★ Newbie

@EA_Neil 

 

ik had niet verwacht dat ik weer van scratch moet beginnen. na de uninstall van 9 maanden geleden.

Bericht 10 van 17 (1.230 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help