BATTLEFIELD HARDLINE WILT NIET STARTEN

door SargeKutje
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

BATTLEFIELD HARDLINE WILT NIET STARTEN

★★★ Newbie

Beste

 

Mijn spel wilt na drie dagen gameplay niet meer starten omdat hij zegt dat ik het spel in de verkeerde taal heb geïnstalleerd. Raar, want ik heb het spel drie dagen probleemloos gespeeld?

 

Na wat onderzoek op het internet hebben ze mij aangeraden zowel het spel als origin te verwijderen en te herinstalleren. Daarna met CCleaner alle achtergebleven bestanden te verwijderen en alles opnieuw te installeren. Dat heb ik gedaan en toen werkte het spel weer. Drie dagen later heb ik weer hetzelfde probleem.

 

willen jullie me aub verderhelpen? Wat moet ik doen? Ik zie het niet zitten het spel ALWEER te verwijderen en dan weer 3 uur te wachten op downloads/installatie.

Zie bijgeveogd bestand.

 

Alvast bedankt!

 

 

Bericht 1 van 2 (407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BATTLEFIELD HARDLINE WILT NIET STARTEN

★★★★★ Expert
Als dezelfde foutmelding toch steeds blijt terugkeren, is het eens beter dat je contact gaat opzoeken met de helpdesk, @SargeKutje.

Dat zal via de Engelstalige chat verlopen op dit moment.
Ga naar https://help.ea.com/en/contact-us/
Nagaan dat je alle gegevens hebt ingevuld, de regio dient ingesteld zijn op "United States", begin dan de chat in het Engels.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (374 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help