Re: spel niet te vinden in gamebibliotheek.

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

spel niet te vinden in gamebibliotheek.

★★★ Newbie

Ik heb gisteren de sims 4 magisch rijk gekocht, maar hij komt niet tevoorschijn in mijn gamebibliotheek. Als ik het spel in origin probeer op te zoeken en op kopen druk staat dat ik het spel al in mijn bezit heb en dat die in mijn gamebibliotheek moet staan, dit is echter niet het geval. Ook heb ik een probleem dat ik mijn sims 4 spel niet kan updaten en ook niet kan repareren. Ik krijg dan de melding dat er een downloadfout zich heeft voorgedaan en dat ik mijn internet verbinding moet checken, terwijl ik wel gewoon verbonden ben met internet. Ik heb het spel al een aantal maanden niet gespeeld, maar heb nooit eerder dit probleem gehad. Weet er iemand hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Bericht 1 van 2 (328 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spel niet te vinden in gamebibliotheek.

★★★★★ Expert

Uitbreidingen worden vermeld onder hun basisspel in de Origin cliënt, @gruit210.
Ga naar het tabblad Extra content als in de spelbibliotheek klikt op het spel.
Er zal een oranje knop genaamd Downloaden of Spelen bij staan, als je de uitbreiding in je bezit hebt.
Mogelijk dien je de Origin cliënt opnieuw op te starten.
De uitbreidingen voor De Sims 4 in Origin cliënt terugvinden.
Om de uitbreiding te kunnen spelen is het bijwerken van het spel eerst nodig.

Voor je probleem met je verbinding en het downloaden, kan je beginnen met het leegmaken van de cache van de Origin cliënt, een bekabelde internetverbinding gebruiken en onnodige openstaande software eens helemaal afsluiten. Met name beveiligingssoftware is regelmatig de boosdoener.
Zie mijn reactie in een andere onderwerp voor uitgebreidere lijst met suggesties.

Groetjes.

Bericht 2 van 2 (321 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help