Re: nieuw accessoire pakket

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

nieuw accessoire pakket

[ Bewerkt ]
Champion

Een nieuw accessoire pakket komt eraan!

 

Wie heeft er interesse in de nieuwe uitdaging met een nieuw pakket? Het lijkt mij een fantastisch nieuwe spelmogelijkheid met heel leuke verrassingen. Ik ben benieuwd heel wie deze uitdagingen ook wil aangaan. Kijk snel op: https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/packs/stuff-packs 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 1 van 5 (574 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: nieuw accessoire pakket

Champion
@EA_Jason Ach ja, mijn mansions bouw ik meestal op de grootste kavels 64x64 of 50x50. In een enkel geval ook wel kleiner maar dat alleen als ik de andere kavels al heb gebruikt. Dus voor mij is het nieuwe pakket een hele uitdaging. Bovendien waar moet ik met al mijn miljoenen simoleons naartoe?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 5 (544 Weergaven)

Alle reacties

Re: nieuw accessoire pakket

EA SPORTS FC Team

De Sims 4 Klein Wonen?

 

Die ziet er inderdaad geweldig uit. Het enige dat ik in De Sims 4 bouw zijn kleine huisjes, dus dat komt goed uit :D

 

Hier een linkje:

 

https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/news/tiny-living-reveal?setLocale=nl-nl

Jason.png
Bericht 2 van 5 (553 Weergaven)

Re: nieuw accessoire pakket

Champion
@EA_Jason Ach ja, mijn mansions bouw ik meestal op de grootste kavels 64x64 of 50x50. In een enkel geval ook wel kleiner maar dat alleen als ik de andere kavels al heb gebruikt. Dus voor mij is het nieuwe pakket een hele uitdaging. Bovendien waar moet ik met al mijn miljoenen simoleons naartoe?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 5 (545 Weergaven)

Re: nieuw accessoire pakket

EA SPORTS FC Team

Ach, die kan je altijd nog voor grotere projecten gebruiken Wink

 

Ik houd wel van tiny houses, Japanse appartementen, containerwoningen, studio appartementen, misschien een idee om teen flatgebouw te maken met allemaal kleine studio's en appartementen?

Jason.png
Bericht 4 van 5 (536 Weergaven)

Re: nieuw accessoire pakket

★★★★★ Novice
@Trismagistos Lijkt me heel leuk
groetjes.
Bericht 5 van 5 (505 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help