Re: manager mode

door nickngm
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: manager mode

★★ Apprentice
@EA_Neil ja klopt

laatste vraag dan stop ik beloofd 😉

ik zag in een video dat je kan beginnen bij create a club met een halve ster team maar ik neem aan dat je die kan laten groeien tot een 5 ster als je het goed doet blijft geen halve ster neem ik aan😉
Bericht 21 van 33 (493 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: manager mode

Community Manager (retired)
@nickngm,

Ik zal eerlijk zijn deze informatie nog niet te bezitten dus dit is puur een aanname maar ik neem aan dat dit vanzelf aanpast tijdens het spelen wanneer spelers beter worden en/of je ze vervangt met betere spelers. Zo zou je jezelf dus best uit kunnen dagen door met een laag team te beginnen en jezelf naar boven te werken. Het is dus nog even afwachten hoe dit precies werkt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 22 van 33 (480 Weergaven)

Re: manager mode

★★ Apprentice
@EA_Neil dat was idd het plan ik ben sinds dit jaar begonnen met een youth too glory save zeg maar (dus alleen maar gescouten spelers en geen enkele echte speler) en dan met 1 ster 1 ster scouts maar wat dit dus mooier maakt is het aspect dat je zelf een team kan maken dus dan hoef je geen team te vervangen maar dan ben je dus zeg maar een team dat gepromoveerd is (bij wijze van spreken)
Bericht 23 van 33 (475 Weergaven)

Re: manager mode

Community Manager (retired)
@nickngm,

Het is natuurlijk inderdaad super tof inderdaad een team zelf helemaal naar boven te werken zonder beroemde spelers te gebruiken en juist de teams met beroemde spelers te verslaan. Ik snap dit zeker!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 24 van 33 (474 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: manager mode

★★ Apprentice
@EA_Neil ja en voor mij spelen met bijvoorbeeld bayern en het hebben van best veel geld triggerd mij om mbappe te kopen enzo en dan wordt zn save al snel saai (en hou ik het niet lang vol) want je wint zn beetje elke wedstrijd ruim..mijn jeugd save zit ik nu in ik geloof me 6de seizoen
Bericht 25 van 33 (472 Weergaven)

Re: manager mode

★★ Apprentice
@EA_Neil ik ben echt van plan op fifa 22 een save te maken met me zeg maar gecreëerde team van het begin tot einde van fifa en dan beginnen in league 2 in engeland (simpelweg omdat england de meeste divisies in fifa heeft 😇)
Bericht 26 van 33 (460 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: manager mode

Community Manager (retired)
@nickngm,

Klinkt inderdaad erg tof. Weet nog niet zeker welke league ik wil proberen. Mogelijk eerst een run met bekendere spelers om de nieuwe features te leren kennen voordat ik duik in eentje die op de bodem begint. We hebben gelukkig nog wat tijd haha Standard smile

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 27 van 33 (458 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: manager mode

★★ Apprentice
@EA_Neil ohh dat sowieso ik pak meestal ff een seizoen ajax om de game te leren kennen maar dat is meestal 1 seizoen (misschien korter ligt eraan hoe snel ik gewend raak) dus ik zeg wel vanaf begin maar bedoel paar weken in de game zeg maar

ik moet echt ophouden dit als een chat te zien sorry😇
Bericht 28 van 33 (452 Weergaven)

Re: manager mode

Community Manager (retired)

@nickngm,

 

Geen probleem! Het is super tof iemand zo gepassioneerd te zien over de carrière modus en ik ben dan ook blij dat we er dit jaar meer aandacht aan besteden 

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 29 van 33 (452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: manager mode

★★ Apprentice
@EA_Neil ik vind het stiekem nog steeds jammer en misschien een beetje vreemd zelfs dat niet alle leagues in fifa een 2de league hebben zeg maar want nu als je bijvoorbeeld met emmen speelt kan je gewoon vrijuit spelen want degraderen kan toch niet (ik zou eerder zeggen haal die saudi arabie league bijvoorbeeld weg en de indonischse)
Bericht 30 van 33 (442 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help