Re: manager mode

door nickngm
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: manager mode

★★ Apprentice
@EA_Neil ja idd al moet ik wel zeggen het is wel ff afwachten voor mij want ik heb weleens vaker in fifa en andere spellen gehad dat sommige dingen werden aangekondigd en dan vervolgens alleen op concoles waren (ik speel op pc)
Bericht 11 van 33 (421 Weergaven)

Re: manager mode

Community Manager (retired)
@nickngm,

Snap wat je bedoelt! De PC versie zal inderdaad dezelfde versie zijn als die voor de PS4/Xbox One. Zover ik weet zijn deze career veranderingen niet aan next-gen gebonden maar het is goed dat even af te wachten totdat het officieel is inderdaad als dit iets is wat je graag speelt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 12 van 33 (418 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: manager mode

★★ Apprentice
@EA_Neil ja idd ik speel ook nbak2 bijvoorbeeld en in het begin neighbourhood zeg maar was niet eens in de pc versie
Bericht 13 van 33 (416 Weergaven)

Re: manager mode

★★ Apprentice
@EA_Neil ik zat toevallig net een video te kijken over player career mode voor fifa 22 van een engelse youtuber maar dat wordt nog wel ff een dingetje (heel veel nieuwe aspecten)
Bericht 14 van 33 (402 Weergaven)

Re: manager mode

★★ Apprentice
@EA_Neil laatste 2 vragen dan stop ik beloofd😉

ik las ergens dat je nu altijd een scout future star krijgt bij elke carriere die je opstart welke editie van fifa je ook koopt klopt dat?

en hoe werkt het met player growd en positie changes is dat hetzelfde (kan me voorstellen dat je op die laatste vraag nog geen antwoord kan en mag geven)
Bericht 15 van 33 (400 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: manager mode

Community Manager (retired)
@nickngm,

Geen probleem!

Over vraag 2 kan ik op het moment inderdaad nog niet veel zeggen maar vraag 1 wel. Ik neem aan dat je hiermee de talent van eigen bodem bedoelt? Zo ja, dan zit deze inderdaad als pre-order bij alle edities inclusief de standaard editie.

https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/fifa-22/buy/pc#standard-edition

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 16 van 33 (397 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: manager mode

★★ Apprentice
@EA_Neil pre-order dus niet als je fifa komt op de dag dat het officeel uit komt zeg maar
Bericht 17 van 33 (397 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: manager mode

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@nickngm,

Daar is helaas nog geen informatie over maar er is een kans dat dit puur alleen de standaard editie zal zijn want dat was vaak wel zo de vorige jaren maar daarover meer dichter bij release. De pre-order kans loopt sowieso tot de dag van release dus je hebt genoeg tijd om dat nog even aan te zien.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 18 van 33 (395 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: manager mode

★★ Apprentice
@EA_Neil snap het en ik koop fifa meestal op de dag van release dus dat komt goed😉

maar wat ik al zei player career mode van wat ik heb gezien is best ingewikkeld nu maar dat dacht ik van development plans en position changes ook in fifa 21 en dat viel achteraf ook best mee
Bericht 19 van 33 (392 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: manager mode

Community Manager (retired)
@nickngm,

Vaak lijkt het inderdaad ingewikkelder dan wanneer je aan het spelen bent. Grote kans dat er ook nog wel meer content vrij komt via videos om te bekijken voordat je de keuze hoeft te maken Standard smile

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 20 van 33 (386 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help