hoe stel ik mijn muis in bij movement

door fasteddepet
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Workaround for mouse bug!

Community Manager
Hey @fasteddepet,

Nee, je hoeft echt geen nieuw spel te kopen om het proberen op te lossen.

Het kan goed zijn dat de optie niet beschikbaar is in 2042, hoe jij het precies wilt. Weet ik niet 100% zeker.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 51 van 79 (759 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Workaround for mouse bug!

★★★ Apprentice
@EA_Leeuw Hoi,

Nou ik speel al vanaf het begin BF2042 zo met de instellingen. Maar ik heb net de up date gedaan en krijg nu alleen maar een zwart scherm. De anti Cheat logo komt in beeld en daarna wordt het zwart.
Moet ctr Alt Delete doen om eruit te komen.

Gr.
Eddy
Bericht 52 van 79 (754 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Workaround for mouse bug!

Community Manager
Hey @fasteddepet,

Dat lijkt mij een ander probleem, wat weinig te maken heeft met je toetsenbord/muis instellingen.

Ik raad je aan om, als je dit zwarte scherm probleem nog steeds ervaart, hier een apart topic voor aan te maken, zodat we alles mooi gescheiden kunnen houden.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 53 van 79 (721 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

BF2042 niet meer sturen met mijn muiskan alleen maar omhoog,naar beneden kijken

★★★ Apprentice

In het begin had ik er geen problemen mee maar ineens (ik denk na een update) kan ik niet meer sturen met mijn muis.  Ik kan alleen maar omhoog en naar beneden kijken.    Met de pijltjes toetsen ga ik naar voren of achter of naar links of recht.   Dus als ik tijdens het lopen naar bv  vooruit ga en dan naar links of rechts wil deed ik dat altijd met het bewegen van de muis naar die kant waar ik heen wil.   Alleen nu ga ik omhoog of naar beneden kijken. 

 

Heb dit al sinds vorig jaar  maar was er zo flauw van dat ik het  verwijderd had van mijn pc.   Heb nu een nieuwe pc en dacht ik probeer het weer eens maar nog steeds het probleem. 

Heb ook weer BF5 erop gezet en kon gelijk weer als vanouds spelen , allen bij 2042 dus niet.   

Gr. 

Eddy Z

Bericht 54 van 79 (563 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF2042 niet meer sturen met mijn muiskan alleen maar omhoog,naar beneden kij

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @fasteddepet,

We hebben je topics even samengevoegd, was je deze andere kwijt? Is dit hetzelfde probleem, of iets anders?

Als je er nog steeds last van hebt, vermoed ik dat het gewoon aan het spel ligt en dat ze deze specifiele functie hebben weggehaald omdat die misschien niet veel werd gebruikt.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 55 van 79 (544 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF2042 niet meer sturen met mijn muiskan alleen maar omhoog,naar beneden kij

★★★ Apprentice
@EA_Leeuw Hoi.
Nog zelfde probleem. BF5 opnieuw geinstalleerd geen probleem kon gelijk weer spelen. Heb via de chat contact gehad met EA, kreeg een link met wat ik moest doen. Chatch (ofzo) wissen, BF2042 verwijderen en pc opnieuw opstarten. Oude muis aansluiten en BF opnieuw downloaden. En ze adviseeden mij om controller te gebruiken. Maar dat kan im niet mee overweg en ik speel op de pc. Maar ga morgen weer opnieuw downliaden en oude muis aansluiten en kijken wat er gebeurt. Mocht het niet werken dan gaat alles eraf en zoek een ander spel.

Hoe speel jij het spel met toetsenbord of controller??

Gr.
Bericht 56 van 79 (535 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF2042 niet meer sturen met mijn muiskan alleen maar omhoog,naar beneden kij

Community Manager
Hey @fasteddepet,

Ik speel zelf met muis en toetsenbord, maar ik gebruik de WASD knoppen om te lopen en de muis alleen maar om van richting te wisselen/te kijken/te schieten.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 57 van 79 (527 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF2042 niet meer sturen met mijn muiskan alleen maar omhoog,naar beneden kij

★★★ Apprentice
@EA_Leeuw Hoi.

Ja xo wil ik het ook met de muis van richting veranderen naar die instelling lukt niet.

Gr.
Bericht 58 van 79 (520 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF2042 niet meer sturen met mijn muiskan alleen maar omhoog,naar beneden kij

Community Manager
@fasteddepet, dus jij wilt met de pijltjestoetsen op het toetsenbord lopen (voor, achter, links, rechts), en gewoon (normaal) met de muis richten/loop richting ook beetje kunnen aanpassen, toch?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 59 van 79 (507 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: BF2042 niet meer sturen met mijn muiskan alleen maar omhoog,naar beneden kij

★★★ Apprentice
@EA_Leeuw hallo.
Ja zo doe ik het ook bij BF 5 en deed ik ook bij BF2042, maar hier is schijnbaar iets veranderd bij instellingen met een update ofzo want ineens kon dat niet meer.

Bericht 60 van 79 (498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help