hero pack niet ontvangen (wel gepreorderd)

door tikitakkajulius
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Heroes pack 11

★★★ Newbie

Hallo ea, ik heb mijn hero pack ook nog niet ontvangen ondanks pre order

Bericht 11 van 25 (195 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Niet ontvangen Hero pack

★★★ Newbie

Hi EA, 

 

Helaas heb ik nog geen hero pack ontvangen. Ik heb wel de ultimate edition al eerder dan de release datum gekocht.  

Bericht 12 van 25 (215 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Hero pack

★★★ Newbie

Ik heb mijn World Cup hero pack niet ontvangen terwijl ik fifa 23 voor 21 augustus had gepreorderd 

Bericht 13 van 25 (204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Hero pack niet ontvangen

★★★ Newbie

Hi Ea, ik heb 18 september de ultimate edition gepre ordered en nog steeds geen hero pack ontvangen…. Hoe gaat dit opgelost worden?? Heb wel gewoon de OTW speler gekregen etc.

Bericht 14 van 25 (201 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geen Wc Hero pack gekregen

★★★ Newbie

Hey Ea.


Ben al het hele weekend aan het wachten en zelf vandaag heb ik nog niet mij WC Hero ontvangen van Ea 

 

heb fifa al gepreorderd voor 24 september maar heb niks ontvangen gaat Ea tot ook nog even regelen voor mij want betaal niks voor niks iets extra voor spelers gratis extra te krijgen.

 

 

Bericht 15 van 25 (198 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen Wc Hero pack gekregen

Community Manager
Hoi @Bushok16,

Als je de World Cup Hero item mist, dan kan je het beste contact opnemen met onze live support team om te zien wat er precies aan de hand is:

https://help.ea.com/nl/contact-us/

Maar ik neem aan dat je te laat hebt gepreorderd. De FUT Hero speler is alleen maar beschikbaar voor spelers die voor 21 Augustus hebben gepreorderd, dus als je het daarna hebt gekocht dan kom je helaas niet in aanmerking.

https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/fifa-23/game-offer-and-disclaimers?setLocale=nl-nl

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 16 van 25 (189 Weergaven)

Re: Hero pack niet ontvangen

Community Manager
Hoi @Koen16Daan,

De World Cup FUT Hero speler is alleen voor spelers die voor 21 Augustus het spel hebben gepreorderd:

https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/fifa-23/game-offer-and-disclaimers?setLocale=nl-nl

Dus als je het spel op 18 september pas hebt gekocht, dan kom je helaas niet in aanmerking voor een FUT Hero speler.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 17 van 25 (185 Weergaven)

Heroes pre order pack nog steeds niet ontvangen!

★★★ Newbie

Hi Ea,

 

Ik heb voor 21 september (17 september) mijn fifa ultimate edition ge-preordered, maar heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen fut heroes pre order pack ontvangen.. Ik vraag me af wanneer ik dit pakketje krijg.

 

Alvast bedankt!

Bericht 18 van 25 (175 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: hero pack niet ontvangen (wel gepreorderd)

★★ Novice

Ea waarom heb ik nog niet mijn pre order hero pack. Mede door deze nieuwe marvel hero heb ik de fifa pre order gehaald. Ik heb daar in tegen wel een dubbele world cup roken ontvangen? Hoe krijg ik mijn pr order pack??

Bericht 19 van 25 (164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Pre order hero marvel niet gekregen

★★ Novice

Ea ik heb mijn pre order pack niet ontvangen.erg jammer. Mede door de nieuwe hero campagne heb ik de pre order gehaald . Ik heb wel een dubbele wissel token ontvangen. Denk dat hier in iets is misgegaan. Kan dit gefixt worden??

Bericht 20 van 25 (172 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help