Re: gekocht maar niet gekregen

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

gekocht maar niet gekregen

★★★ Newbie

Ik heb studentenleven gekocht

Het is ook er van afgeschreven maar nu staat er op orgin dat ik nog moet betalen.. 

Terwijl het er afgeschreven is..

Ik probeer contact te krijgen met orgin maar krijg geen mail of want dan ook.

Kan iemad mij helpen vind het echt zonde van mijn geld/ 

Bericht 1 van 2 (274 Weergaven)
0 Kudos

Re: gekocht maar niet gekregen

★★★★★ Expert
Hallo @ileen2000,

De Origin cliënt opnieuw starten als je dit nog niet hebt gedaan. Eerst je volledig afmelden en volledig de Origin cliënt afsluiten kan helpen.

Het verwerken kan tot 36 uren duren.

Controleer of je met de juiste Origin / EA account bent aangemeld, alle filters in de spelbibliotheek zijn gewist, je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt niet wordt tegengewerkt door anders software die je nog hebt openstaan.

Tevens kan je de cache van de Origin cliënt leegmaken. Hoe je dat kan doen wordt uitgelegd in dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Is de aankoop zichtbaar in je Bestelgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

De uitbreidingen en aanvullingen staan vermeld onder hun basisspel, die je dient te hebben om deze te kunnen spelen.
Start de Origin cliënt en je aanmelden met de juiste Origin / EA account, als je dat nog niet hebt gedaan.
Ga dan naar je spelbibliotheek. Klik op De Sims 4.
Ga naar het tabblad "Uitbreidingspakketten" toe. Blader naar onderen, "De Sims 4: Studentenleven" zou het 7e item in deze lijst zijn.
Zie je een oranje knop met "Details", "Spelen" of "Downloaden", dan heb je deze in jouw bezit.
Zie je een oranje knop met "Kopen" en een bedrag ernaast, dan heb je deze nog niet in jouw bezit.


Controleer of je voldoet aan de benodigde systeemeisen, zowel die van De Sims 4 als die van de uitbreiding, om deze uitbreiding te kunnen gaan gebruiken.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (263 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help