Re: geen code gekregen

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

geen code gekregen

★★★ Newbie

mijn vader en ik hebben giseren sims 4 katten en honden besteld en betaald maar we moeten een code invullen maar we geen code gekregen!!!

Bericht 1 van 4 (301 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert
Waar hebben jullie deze uitbreiding dan gekocht, @krullebol2008?

Als je direct via Origin (de website als het programma) koopt, dan wordt je product meestal meteen gekoppeld aan de EA / Origin account waarmee de aankoop is gedaan.

Als je dit via een andere (online) winkel koopt, is het mogelijk dat je een e-mail ontvangt waarin de instructies en/of productcode(s) vermeld staan.
Heb je de e-mail niet ontvangen, dan zul je contact moeten opnemen met die winkel waar het is gekocht.

Als je dit via een echte winkel koopt, dan zou je een DVD doosje moeten meekrijgen waar de productcode inzet.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (286 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

hoi ik heb hetzelfde probleem wij hebben de sims 4 gekocht op origin, en als ik het spel dan wil gaan spelen moet ik nog een product code invoeren en die hebben we dus niet. En we zijn nu al twee dagen bezig om te kijken waar het staat en hoe we het kunnen krijgen. Als iemand mij kan helpen hoor ik het graag.

Bericht 3 van 4 (256 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert
Zoals eerder ik al had genoemd, als je via Origin koopt, krijg je geen productcode en wordt het gekochte product automatisch gekoppeld aan je EA / Origin account.
Je dient te controleren of je met de juiste EA / Origin account gaat aanmelden, @2007beekendonk.

De cache van de Origin cliënt leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Nagaan dat alle filters zijn gewist in de spelbibliotheek.

Een betaling verwerken kan tot 36 uren duren.

Wordt het gekochte product vermeld bij je Bestellingsgeschiedenis?: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Je dient een volwassene EA / Origin account te hebben om online aankopen te doen. Met een kind (minderjarig) account is dit onmogelijk dus.

Als er meldingen verschijnen dat de gebruikte betalingsmethode niet werkt, dien je de gegevens goed te controleren en (later) nog eens te proberen. Een foutje is al snel gemaakt. Adresgegevens horen overeen te komen. Anders met een andere betalingsmethode proberen.

Voor het spelen / downloaden van uitbreidingen te downloaden is het basisspel vereist.

Contact opnemen met de helpdesk.

Laat je nog weten of het hiermee gelukt is?
Bericht 4 van 4 (246 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help