Re: frustraties nieuwe gameplay

door DJ-SIMPLY78
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

frustraties nieuwe gameplay

★★ Guide

Laat ik beginnen met zeggen dat ik een amateur fifa-speler ben. Ik speel mijn wedstrijden in SB op wereldklasse, soms legendarisch.

Tot 1-2 weken geleden, voor de update ging het goed. Ik win met zilver team gewoon van een goed, sterk gouden team. Niet met 1-0, nee, gewoon 5-1 of zo.

Maar sinds de update erger ik me enorm, heb zelfs de neiging om de controller door de tv te gooien. 

Wat is er allemaal aan de hand:

- ik win met een zilveren team niet eens van een zilveren, laat staan bronzen team op wereldklasse niveau.

- eerder aangegeven bij een ander topic, kopballen gaan er niet meer in.

- de keeper van de tegenstander redt de meest onmogelijke ballen, terwijl die van mij alles doorlaat.

- zilver tegen zilver: binnen 25 minuten sta ik 0-3 achter, kom uiteindelijk terug tot 3-3. Vervolgens verlies ik weer met 6-3 in de verlenging. Waar komt dit grote verschil vandaan? Van enorm sterk, naar afnemend, naar sterk.

- simpele ballen komen niet eens aan bij mijn spelers, alles wordt onderschept door de tegenstanders.

- ik win bijna geen enkel duel. Alle kopballen, hoge ballen, ballen over de grond.. het gaat allemaal naar de computer.

- in rivals heb ik maar liefst 33 wedstrijden moeten spelen om 8 wedstrijden te winnen. In de voorgaande weken was het ongeveer 1 op 2, dus 16 wedstrijden (dus de helft).

 

EA, kun je aub hier op reageren?!

Bericht 1 van 10 (1.583 Weergaven)

Re: frustraties nieuwe gameplay

★ Guide

Ze gaan hier niet op reageren. Squad Battles is inderdaad broken gameplay. Je voelt als je voor komt dat je niets meer mag. Dan komt niets meer aan. Voordat je scoort niets aan de hand. Gisteren sloeg werkelijk nergens op en was zelfs deze 50 jarige in staat om zijn controller kapot te gooien. Nog nooit gehad. Ik ben een divisie 1 speler, dus heb wel enig niveau. Ik sta dus op wereldklasse met mijn eigen team 90 voor met 2-0 tegen zilveren 73 team met teamgeest 68. Na die 2-0 worden mijn spelers sloom en draaien als een truck rondom ia spelers. Vervolgens laat ia 2 verdedigers tegen elkaar aan lopen die vallen op de grond. Net op dat moment steekbal en lullig schot op doel. Donnaruma duikt er vervolgens over heen 2-1. Bij 2-2 ineens geen registratie meer van verdedigende acties. IA speler loopt 5 man voorbij en scoort van buiten de 16 met een streep in de kruising. Die IA speler was zilver en had 58 schieten en 62 dribbelen!! Zo onrealistisch. Verlenging waarbij ik als een slak over het veld bewoog. En ja hoor in de 220e minuut 2-3. Waar is EA in godsnaam mee bezig om mensen zo te kleineren. Moeten we dan allemaal hart klachten gaan krijgen?? 

Bericht 2 van 10 (1.562 Weergaven)

Re: frustraties nieuwe gameplay

[ Bewerkt ]
★★ Guide

hier even een update. Zie de screenshot. Let wel, dit was op professioneel niveau, bijna lager kan niet!

Veel meer balbezit en schoten op goal en wat zie je: 24 schoten op goal, 14 reddingen door de computer en 2-3 verlies.

Ik begrijp er echt niks meer van. Wat is er veranderd EA?

Bericht 3 van 10 (1.556 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: frustraties nieuwe gameplay

★ Guide

Laat ik voorop stellen dat de moderators er niets aan kunnen doen en alleen maar doorgeven aan EA. Denk trouwens niet dat dat wat uitmaakt. Maar toch.

 

Ik heb na de laatste update ook weer problemen met spelen.  Vooral met de zilveren beesten plus opdracht. 

Probeer maar eens een goal van buiten de 16 te maken. Gaat niet zo makkelijk als anders.  

Ik begrijp ok dat de zilveren teams waar je nu tegen speelt beter zijn. Maar een schot blijft een schot. 

 

Maar je mag niet zeggen wat er werkelijk aan de hand is want dan krijg je een ban.

 

De sbcs enzo zijn erg leuk. 

Maar volgens mijn gaat het om de gameplay. En die is zwart ruk!

Word elk jaar slechter.

 

 

Bericht 4 van 10 (1.530 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: frustraties nieuwe gameplay

★★ Guide
@Snuck1972 weet dat de moderators er niets aan kunnen doen, maar hopelijk spelen ze het inderdaad wel door naar de spelmakers.
Die doelpunten van buiten de 16 waren inderdaad een crime. De keepers pakken alles, of zelfs mijn ballen eindigden over de zijlijn, haha.
Bericht 5 van 10 (1.518 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: frustraties nieuwe gameplay

★★ Novice

Het is duidelijk dat er wel wat verandert is

Heb de laatste tijd ook veel last op SB om wedstrijden tot een goed eind te brengen.

Drie dubbel zoveel op de paal of belegering van schoten op de keeper die mega saves doet.

Zilveren doelstellingen die bijna onmogelijk zijn erdoor.

Speelde veel op wereldklasse maar zelfs prof wordt moeilijk.

Heb er geen probleem mee om de game wat spannender te maken,maar als je goed speelt en voor staat maar altijd rond de 60ste minuut de hele gameplay ziet veranderen zoals  spelers van 90+ pace  die ineens gelijk een slak vooruit gaan en verdedigers die ineens met 3 naar 1man lopen en goal open schot laten ia dat van ver buiten 16 de winkelhaak in knallen die maar 67 schot heeft maar mijne met 92 schot zelfs moeite heeft om in een zo goed als open goal te raken.

Waar is de fun gebleven?

Meer een frustratie geworden.

 

simply

Bericht 6 van 10 (1.509 Weergaven)

Re: frustraties nieuwe gameplay

★ Guide

Klopt. Ik schoot gister 6x op de lat. In 1 wedstrijd. Normaal is dat 3x. Wat al belachelijk veel is. 

Bericht 7 van 10 (1.493 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: frustraties nieuwe gameplay

★★ Guide
@DJ-SIMPLY78 ah, mooi, nog iemand die dit ervaart. Dacht dat wij hier al gek waren geworden Standard smile
Bericht 8 van 10 (1.481 Weergaven)

Re: frustraties nieuwe gameplay

★ Guide

Dat laten ze ons wel lijken 😉

Bericht 9 van 10 (1.139 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: frustraties nieuwe gameplay

★★★ Newbie
@mjc7180 Inderdaad ik denk dat ze een betere server verbinding verbeteren voor verschillende wereld delen of landen. En als het hier aan de beurt is lukt dan weer alles!
Game play dat bespelen ze
Je kan winnen van een prof maar je kan ook verliezen van een noop.
Ja ik stop ermee het is overdreven!
Bericht 10 van 10 (1.122 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help