formatie

door nickngm
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

formatie

★★ Apprentice

ik heb net een video gezien van hoe je een created team in elkaar zet en ik zag dat je de default formatie kan aanpassen (voorbeeld ik krijg van fifa een 5-4-1 en die kan ik omzetten naar een 4-3-3) maar kan ik daar ook de posities van mijn spelers al aanpassen (voorbeeld een normale 4-3-3 heeft een verdediging die op lijn staat maar ik speel altijd graag met me wingbacks hoger) kan ik dat daar al aanpassen bij het creëren van me team of kan dat pas als je bij teamsheets zit dus in het seizoen zelf

Bericht 1 van 3 (314 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: formatie

Community Manager (retired)
Hey @nickngm,

Helaas is hier nog niet meer over bekend. Hopelijk dat we deze maand meer footage voor jullie hebben voor release zodat je kunt kijken of dit inderdaad het geval is. Het zou inderdaad handig zijn dit al van te voren aan te kunnen passen in plaats van naderhand.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 3 (300 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: formatie

★★ Apprentice
@EA_Neil ja het is vooral dat fifa mij geen cvm's bijvoorbeeld geef terwijl ik liever cm's gebruik bijvoorbeeld😉
Bericht 3 van 3 (291 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help