Re: Wel betaald, niet ontvangen

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Wel betaald, niet ontvangen

★★ Newbie

Ik heb betaald voor een assecoirepakket voor de Sims 4 (klein wonen) en het geld is afgeschreven, maar ik ontvang het pakket niet.

Bericht 1 van 8 (743 Weergaven)
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Champion

@maatje_lievHeb geprobeerd het spel te downloaden of heb je om een diskette gevraagd? Het kan ook zijn dat je een email hebt ontvangen met een code. Kijk a.j.b. nog eens in Origin.
Neem anders via de telefoon of chat contact op Electronic Arts.

@EA_Jason  Heb jij nog suggesties?

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 8 (723 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert

Het kan tot 36 uren duren voordat je betaling is verwerkt, @maatje_liev.
  • De Origin cliënt eens opnieuw opstarten.
  • Zorg dat je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt niet gehinderd wordt in het krijgen van de toegang tot het internet.
  • Ga na of het spel niet is verborgen of anders is ingedeeld in de spelbibliotheek van de Origin cliënt. Zijn alle filters gewist?
  • Controleer of je wel bent aangemeld met de juiste EA / Origin account.
  • Uitbreidingen worden vermeld on der hun basisspel
  • Kan je het spel terugvinden in jouw Bestelgeschiedenis?
  • De cache van de Origin cliënt leegmaken.
  • Je volledig afmelden bij de Origin cliënt. Daarna de Origin cliënt helemaal afsluiten.
    Vervolgens dien je een paar minuten te wachten.
    Start de Origin cliënt weer en ga je aanmelden met de juiste EA / Origin account.
Mocht je dit niet verder helpen, dan kan je het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk.

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.

Bericht 3 van 8 (706 Weergaven)

EA SPORTS FC Team
@Trismagistos Diskette? Het zou een behoorlijk aantal diskette's in gebruik nemen om de uitbreiding erop te zetten. Die dingen hebben een capaciteit van 1.44MB xD

Maar de suggesties van Realsimmor0 zijn perfect. Dat is exact wat ik ook zou voorstellen.

Ik zou alleen nog uitleggen waar je de uitbreidingen voor De Sims 4 kunt vinden in Origin (Origin > Gamebibliotheek > De Sims 4 > Uitbreidingen/Extra Content/etc.) voor het geval dat er niet op de juiste plek wordt gekeken Standard smile
Jason.png
Bericht 4 van 8 (691 Weergaven)

★★★★★ Expert
@Trismagistos,
Indien gekocht via Origin, dan wordt de productcode meteen gekoppeld aan jouw EA / Origin account.

@EA_Jason,
De kosten al om deze duizenden stuks per post te laten bezorgen dan? Ben je vast over de helft heen tijdens het installeren en dan schijnt er toch eentje defect zijn. Heb je er nog niets aan.
Het zou beter zijn om een USB stick te laten bezorgen, die uiteraard wel goed verpakt wordt. Anders zul je weer hebben dat ze het niet kunnen gebruiken, vanwege dat een DVD-station ontbreek in hun laptopje.

Groetjes.
Bericht 5 van 8 (603 Weergaven)

Champion
@RealSimmor0 Ik draai al wat langer mee, om precies te zijn sinds 2011. En op Answers HQ sinds 2014. Dus ik begrijp al heel wat langer dat de codes aan de origin-account kunnen worden gekoppeld; Zeker als de aankoop via Origin/EA worden gedaan.
Anders is het als de Sims of uitbreidingspakketten via andere kanalen worden gekocht. Dan zal je de code zelf moeten invoeren.

Ook bestaat nog steeds de mogelijkheid om de Sims via Disks (DVD etc) te laten leveren. Als je dat via geregistreerde en dus in de regel ook legale leveranciers aanschaft zal de code niet al eerder zijn gebruikt.

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 6 van 8 (594 Weergaven)
Highlighted

Champion
@EA_Jason Soms maak ook ik gebruik van verouderde termen en typ diskettes ipv disks. Ik had ergens gehoopt dat je dat wel had kunnen opmerken. Het zij zo.
Heel hartelijke groet.

Let op:

Bericht 7 van 8 (592 Weergaven)
0 Kudos

EA SPORTS FC Team
@Trismagistos We begrijpen het hoor, we zijn de nostalgie een beetje aan het verkennen en oude herinneringen aan het ophalen over hoe diskettes werken Standard smile
Jason.png
Bericht 8 van 8 (542 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help