Re: Wanneer heeft origin weer sale op de sims 4 DLC en wanneer stopt de holiday

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Wanneer heeft origin weer sale op de sims 4 DLC en wanneer stopt de holiday sale

★ Novice

Haii,

Ik heb net 2 packs gekocht in de holiday sale die to 7 uur zou duren, het is nu kwart voor 8 en behalve de game- en expansion packs zijn nu ook de stuff packs met korting. Ik mag jammergenoeg niet nog een pakket kopen nu. Tot wanneer duurt deze sale (misschien heb ik nog net genoeg tijd om nog even een pack te halen) en wanneer zijn de volgende sales (misschien weet iemand dat nog van voorgaande jaren) ? Is er ook zo iets als een easter sale en hoeveel korting kan ik dan ongeveer verwachten?

Alvast heel erg bedankt!

Bericht 1 van 4 (3.667 Weergaven)

EA SPORTS FC Team

We hebben een sale die tot 13 januari duurt @zwartblesgames Standard smile

https://twitter.com/OriginInsider/status/1213158082383155200

Jason.png
Bericht 2 van 4 (3.619 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik probeerde daarnet de Sims 4 te kopen die in korting staat, maar bij het verderklikken zag ik dat de korting plots weg was? Ik had eerst de demo geprobeerd of mijn PC het spel aan kan, maar toen ik wilde kopen was de korting plots weg, hoewel deze nog niet zo lang gelde dacht ik?

Bericht 3 van 4 (3.479 Weergaven)
0 Kudos

Champion
Het is even afwachten of en wanneer er weer een kortingsactie komt, @Yassie024. Om te controleren of je pc werkelijk voldoet aan alle systeemeisen kan je het beste even hier kijken: https://help.ea.com/nl-nl/help/the-sims/the-sims-4/the-sims-4-system-requirements/
Let op: dit geldt alleen voor het basis spel. Als je meer uitbreidingspakketten wil dan zal je computer wel meer aan moeten kunnen. Zeker bij de uitbreiding 'Honden en katten'!

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 4 van 4 (3.463 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help