Transfermarkt ban Fifa 21

door LvdHoven
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Transfermarkt ban Fifa 21

★★ Novice

Goeiedag, ik had een vraag over mijn transfermarkt ban die ik gekregen heb op fifa 21, ik kan de mail helaas niet meer vinden dus ik kan niet zien of ik ook voor fifa 22 gebanned zal zijn. Wat moet ik nu doen ik durf namelijk niet de gok te nemen om de ultimate versie bijvoorbeeld te kopen en dan uiteindelijk niks op fut ermee kunnen doen. Als iemand me zou kunnen helpen graag alvast bedankt.

Bericht 1 van 20 (2.226 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Transfermarkt ban Fifa 21

Community Manager (retired)
@LvdHoven,

Zolang er niks aan het systeem verandert en het werkt zoals voorheen kun je inderdaad in-game weer gebruik maken van de transfer markt in Fifa 22.

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 20 (2.200 Weergaven)

Alle reacties

Re: Transfermarkt ban Fifa 21

Community Manager (retired)

Hey @LvdHoven ,

 

Bedankt voor het berichtje want het is een goede vraag. Ik neem aan dat dit voor een transfer markt ban is of gaat het hier om een andere ban? 


Hoe dit voor Fifa 22 gaat werken staat nog niet helemaal 100% vast maar hoe het voorheen werkte is dat een transfer markt ban alleen geldt voor het Fifa deel waar je hem op gekregen hebt. Dit betekent dat mocht dit systeem niet veranderen dat je op Fifa 22 weer toegang zult hebben tot de transfer markt.

Houd hierbij wel in de gaten dat dankzij deze ban het mogelijk langer kan duren om de transfer markt op de web/companion app vrij te spelen en in sommige gevallen zal deze niet vrij te spelen zijn dankzij deze ban. Mocht dit het geval zijn kun je uiteraard de markt in het spel zelf gebruiken om te handelen.

 

We zullen hier meer informatie over geven wanneer dit bekend is maar dit is hoe het voorheen altijd gewerkt heeft.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 20 (2.202 Weergaven)

Re: Transfermarkt ban Fifa 21

★★ Novice
@EA_Neil Dankjwel voor het snelle antwoord, dus zoals het er nu uitziet zou ik gewoon op mijn account weer kunnen handelen op de markt in fifa 22. Goed om te horen wil namelijk de ultimate versie preorderen alleen daar krijg je natuurlijk extra dingen bij en die wil je niet op een account krijgen waar je niet de transfermarkt kan gebruiken.
Bericht 3 van 20 (2.196 Weergaven)

Re: Transfermarkt ban Fifa 21

Community Manager (retired)
@LvdHoven,

Zolang er niks aan het systeem verandert en het werkt zoals voorheen kun je inderdaad in-game weer gebruik maken van de transfer markt in Fifa 22.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 20 (2.201 Weergaven)

Ban

★★★ Newbie

Goedemiddag EA,

ik had een vraagje, ik heb een transferban in fifa 21 en zit er aan te denken om nu FIFA 22 te pre-orderen maar ben ik dan in FIFA 22 dan ook nog gebanned?

groeten Dani

Bericht 5 van 20 (2.157 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ban

Community Manager (retired)
Hey @DaniLevi2016,

Ik heb jouw berichtje even samengevoegd met deze discussie die gaat over hetzelfde onderwerp. Het antwoord hier zal ook voor jouw gelden.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 20 (2.144 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ban

★★ Novice

Hey,

Wanneer weet je of de markt op de webapp helemaal niet meer beschikbaar is na een van van de vorige fifa? Ik vind dit namelijk best belangrijk dat je na een tijdje spelen wel weer op de transfermarkt kunt op de webapp.

 

Alvast bedankt!

Bericht 7 van 20 (2.015 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ban

Community Manager (retired)
@Beary076,

Ik ben bang dat we dit soort info niet zullen hebben want het zal erg afhangen van hoe jij de markt gebruikt hebben in het vorige deel. We kunnen wel met zekerheid zeggen dat je de in-game markt weer kunt gebruiken maar de app is dus geen zekerheid helaas.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 20 (1.991 Weergaven)

Re: Ban

★★ Novice
@EA_Neil Bedankt voor de informatie!
Bericht 9 van 20 (1.983 Weergaven)

Re: Transfermarkt ban Fifa 21

★★★ Newbie
@LvdHoven Ik heb precies het zelfde
Bericht 10 van 20 (1.581 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help