Re: Spel uitgespeeld. :-)

door Straatford87
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Spel uitgespeeld. :-)

[ Bewerkt ]

OK, ik heb SW Fallen Order volledig uitgespeeld.

 

Wat ik goed vond aan de game:

  • De graphics zijn ronduit prachtig! Ze zijn zeer gedetailleerd, hou vooral Call Cestis zijn haren in het oog tijdens het spelen van de game op extreme graphics.
  • De verhaallijn is op zich niet slecht. Je komt ook meer te weten over de gevreesde sith inquisitors, wie ze zijn en vooral, wie ze ooit waren.
  • De optie om over te schakelen van een enkele naar een dubbele light saber is geweldig.
  • Gameplay en de gevechten zijn prima uitgebalanceerd, ik heb nooit de indruk gekregen dat de game te gemakkelijk of te moeilijk was.
  • Voldoende planeten om te verkennen met als bekendste plekken Kashyyk en Darthomir.
  • Aanwezigheid van soms wel best uitdagende puzzels wat het spel verheft boven een ordinaire hack & slash.

Opmerkingen:

  • Ik blijf wat op mijn honger zitten. Als doorwinterde SW veteraan mag het wat meer zijn qua verhaalinhoud.
  • Wat? Geen force lightning? Broken heart Wink

Laat maar weten wat jullie ervan vonden.

 

Bericht 1 van 3 (536 Weergaven)

Re: Spel uitgespeeld. :-)

EA SPORTS FC Team
@DarkBanishing Ik ga er volgende week mee beginnen en ik kan niet wachten.
Jason.png
Bericht 2 van 3 (523 Weergaven)

Re: Spel uitgespeeld. :-)

EA DICE Team

Hey @DarkBanishing!

 

Ik heb hem ~2 weken geleden uitgespeeld en intens van genoten! Fijn om te horen dat je er ook hebt van kunnen genieten. Ik weet hoe lang je naar deze game hebt uitgekeken.

 

Mijn favoriete planeet was Kashyyyk, en mijn favoriete character was Merrin.

 

Adventures games als deze staan bij mij altijd hoog in het vaandel. Ik ben klaar voor meer :D

Bericht 3 van 3 (511 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help