Sims uitbreidingspakket bestelt, kan niet downloaden?

door simonerverhagen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims uitbreidingspakket bestelt, kan niet downloaden?

★★★ Newbie

Ik heb een uitbreidingspakket voor de Sims 4 bestelt, alleen ik kan het nu niet downloaden. Ik zie het wil in mijn bestelgeschiedenis verschijnen. Is het normaal dat het even duurt voordat je het kan downloaden, want normaal download de game het altijd automatisch bij mij?

Bericht 1 van 6 (1.652 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims uitbreidingspakket bestelt, kan niet downloaden?

★★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem, wel betaald maar geen bevestiging en download. Frown

Bericht 2 van 6 (1.621 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Sims 4 studentenleven besteld, wel betaald maar het uitbreidingspakket verschijnt niet in mijn origin. Geeft namelijk aan dat ik het pakket nog steeds moet kopen... 

Bericht 3 van 6 (1.612 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Newbie
Bericht 4 van 6 (1.607 Weergaven)
0 Kudos

★ Novice

Helaas hier hetzelfde probleem... Betaald via ABN en is al sinds 12u aan het verwerken van de gegevens..

Bericht 5 van 6 (1.585 Weergaven)
0 Kudos

★★★★★ Expert

Het is misschien beter om hier een algemeen onderwerp van te maken, aangezien meerdere mensen ineens problemen ervaren en al hun apart aangemaakte onderwerpen tot 1 samenvoegen.
Mocht je op een andere onderwerp ook hebben gereageerd, dan kan het zijn dat jouw naam nog eens wordt genoemd, als het zien van dezelfde reactie.

Hallo @simonerverhagen, @ItzSenna9, @Rianneee13, @Sj0oFieJ, @iloveyoujoof,

Het verwerken kan tot duren 36 uren. Er zit niks anders op dan te wachten. Omdat er meer mensen bezig zijn kan, het gewoon langer zuren bij de diensten die betalingen afhandelen.
Mocht het product niet worden vermeld in je spelbibliotheek, dan kan je de Origin cliënt opnieuw starten.
Controleer dat je verbonden bent met het Internet, bij voorkeur een bekabelde internetverbinding en de Origin cliënt niet verhinderd word bij de toegang tot het Internet. Bepaalde software, waaronder beveiligingssoftware, die nog openstaan en waarschijnlijk niet nodig zijn, kunnen verhinderen dat de Origin cliënt goed zal werken.

Ga de status van je bestelling na in jouw Bestelgeschiedenis, als de status op Betaald staat, dan is de betaling geslaagd, de betaling dient nog worden verwerkt. Dan pas ontvang je datgene wat je hebt gekocht.
Mocht er een andere status staan zoals Mislukt dan controleer je de gevraagde gegevens, verbeter deze en probeer het opnieuw. Het kan ook liggen bij de dienst die zorgt voor de gebruikte betalingsmethode.
Bekijk de handleiding bestelgeschiedenis.

Voor het spelen / kunnen downloaden van uitbreidingen / aanvullingen is het basisspel benodigd.

Controleer dat je met de juiste EA / Origin account bent aangemeld. Indien mogelijk en bij voorkeur, dien je het volledige e-mail adres te gebruiken en deze over te nemen met de Kopiëren en Plakken functies, want met typen kunnen er al snel foutjes ontstaan.

Het is niet mogelijk om aankopen te doen met een minderjarig account (kindaccount). Je hebt hiervoor een meerderjarig account nodig.
Producten met een productcode gekocht in een winkel kunnen op de EA / Origin account worden geactiveerd / verzilverd / geregistreerd.
Bekijk het helpartikel voor het verzilveren / registreren van productcodes.

Je kan proberen door je eerst helemaal af te melden en de Origin cliënt helemaal af te sluiten. Daarna de Origin cliënt weer te starten en met de juiste EA / Origin account

Indien het spel ontbreekt in de spelbibliotheek, zorg dat alle filters zijn gewist, zodat het spel niet verborgen wordt gehouden.
Het leegmaken van de cache van de Origin cliënt verhelpt dit probleem.
Controleer dat je met de juiste EA / Origin account bent aangemeld.
Uitbreidingen en aanvullingen worden vermeld onder hun basisspel. De uitbreidingen terugvinden van De Sims 3 als De Sims 4 in de Origin cliënt.

Tevens dien je er rekening mee te houden dat uitbreidingen en aanvullingen niet zullen werken in de De Sims 4 Legacy Edition versie van de Sims 4.
Het gaat om nieuwe uitbreidingen / aanvullingen die uitgebracht zullen worden na De Sims 4 Studentenleven uitbreiding.
De gekochte uitbreidingen / aanvullingen zullen niet verschijnen in de De Sims 4 Legacy Edition. Deze zijn alleen te gebruiken in de normale versie van de Sims 4.

Je kan het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk:
               Voor Nederland: 020-8083219 (lokaal tarief).
               Voor België: 02/8084590 (lokaal tarief).
Ook kan je een terugbel verzoek indienen.
De helpdesk is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.

Laat jullie nog weten of het hiermee is verholpen?

Groetjes.

Bericht 6 van 6 (1.535 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help