Sims 4 weerwolven

door Brittvb
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 weerwolven

★★★ Newbie

Ik heb laatst de pack weerwolven gekocht. Hij deed het meteen al niet en sinds vandaag staat er dat ik hem nog niet heb gekocht. Het geld is wel van mijn rekening en ik vind dit heel vervelend. Wat kan ik hier aan doen?

Bericht 1 van 10 (569 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims™ 4 - Weerwolven

★★★ Newbie
@EA_Leeuw Hoi, ik heb laatst weerwolven gekocht maar hij deed het meteen al niet. Sinds vandaag staat er zelfs dat ik hem niet heb gekocht, maar het is wel van mijn rekening af. Wat kan ik hier aan doen?
Bericht 2 van 10 (569 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 weerwolven

★★★★★ Expert
Wanneer je een product gaat kopen via Origin, dan kan het verwerken van deze aankoop / bestelling tot wel 36 uren duren, @Brittvb. Heb je deze gekocht via Origin?
Controleer voordat je gaat kopen dat jouw computer en/of voldoet aan de gevraagde (systeem)eisen van de software(product).
Om aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, zal het vereiste basisspel op dezelfde Origin / EA account geregistreerd zijn.
Zorg dat je ongehinderd bent verbonden met het internet en aangemeld met de goede Origin / EA account, wanneer je een product gaat kopen en/of een productcode gaat verzilveren / registreren. Bij voorkeur en indien mogelijk zal je jouw e-mail adres helemaal moeten gebruiken en deze overnemen met behulp van de "Kopiëren" en "Plakken" functies.
Mocht er soms de aankoop / bestelling mislukken, dan controleer jouw gegevens eerst goed en probeer je het (later) nog eens. Soms kan een foutje in jouw gegevens al genoeg zijn. Met een andere betalingenmethode het eens proberen.

De Origin cliënt eens opnieuw laten starten.
Ook je computer eens opnieuw laten starten.
Wis alle filters in je spelbibliotheek, zodat deze niet toch ergens anders ingedeeld wordt.
Je helemaal afmelden bij de Origin cliënt en de Origin cliënt helemaal afsluiten. Dan een paar minuten wachten. Vervolgens ga je weer de Origin cliënt starten en aanmelden met de goede Origin / EA account.
De cache van de Origin cliënt leegmaken, bekijk dit helpartikel hiervoor: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Systeemeisen van De Sims 4 (alleen het basisspel en de normale (64-bits) versie):
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

Systeemeisen van "De Sims 4 - Weerwolven" (Aanvullende inhoud)
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-werewolves-game-pack
Mocht je soms "De Sims 4 - Legacy Editie" zijn (moeten) gaan gebruiken, dan voldoe je niet aan deze genoemde systeemeisen en kan je (zo lang) deze aanvullende inhoud niet gebruiken.


Groetjes.
Bericht 3 van 10 (564 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 weerwolven

Champion

Hey @Brittvb,

 

Dat is wel erg vervelend. Kan je aangeven of je het pakket hebt gekocht via Origin, de website of via de EA (Desktop) App?

Het kan soms even duren voordat je het spel kunt downloaden.  Meestal lukt het wel als je De Sims 4 even repareert in Origin of de EA App. 

Als je daarmee het spelpakket niet kunt activeren, kan je er voor kiezen om even uit te loggen en daarna weer in te loggen.

Laat ajb even weten of het daarmee wel lukt. Anders kunnen we wat andere mogelijkheden proberen.

 

Alvast bedankt

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 10 (558 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims™ 4 - Weerwolven

Champion

Hey @Brittvb 

 

Kijk even in deze link: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Sims-4-weerwolven/td-p/11660242#M13988

Daar heb ik je een mogelijke oplossing gegeven.

 

Veel succes met downloaden.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 10 (560 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims™ 4 - Weerwolven

★★★★★ Expert

Het en daar dezelfde reactie herhaald plaatsen is niet nodig.
Verwerken van je aankoop / bestelling gedaan via Origin, kan wel tot 36 uren duren.

Bekijk de hier al gegeven reactie: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Sims-4-weerwolven/m-p/11660384#M13990 @Brittvb.

Groetjes.
Bericht 6 van 10 (551 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 weerwolven

Community Manager
Hey @Brittvb,

Ik heb je posts even samengevoegd, aangezien je er meer had gemaakt.

Is het inmiddels opgelost?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 10 (509 Weergaven)

Re: Sims 4 weerwolven

★★★ Newbie
@RealSimmor0 ik had dit ook, ik heb gisteren boerderijleven gekocht bij eneba, ik heb mn e-mailadres ingevoert (dat was het enige wat hij vroeg) verder doet het spel het wel gewoon. ik heb al wel gelezen dat het 36 uur zou kunnen duren, maar het is niet rond de feestdagen dus zo druk was het gister niet. ik hoop dat iemand iets met deze informatie kan! (Ik had gister per ongeluk de Legacy Edition geïnstalleerd, hoe haal je die er weer af?
Bericht 8 van 10 (490 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 weerwolven

★★★★★ Expert
Ga in de gestarte Origin cliënt naar je spelbibliotheek toe, @komkommerx.
Rechtsklik op de speltegel van De Sims 4.
Hier dan voor de "Speleigenschappen" kiezen.
Selecteer het tabblad "Geavanceerde Startopties" daarna.
Bij het bovenste tekstvak "Bij het starten van dit spel..." genaamd, zal je "De Sims 4™ 64 Bit" selecteren.
Klik dan op de oranje knop "Sla op" om de wijzigingen te bewaren en dit venster te sluiten.
Daarna zal je de normale spelversie kunnen starten en altijd via de Origin cliënt eigenlijk.


Wanneer je soms er een foutmelding ziet verschijnen dat je "De Sims 4 - Nalatenschap Editie" dient te gebruiken, dan zal je deze pas te downloaden en installeren.
Je computer zal dan niet langer meer voldoen aan de gevraagde systeemeisen van de De Sims 4 (alleen het basisspel en de normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements
Daarmee kan je wel nog De Sims 4 spelen, alleen zijn er een aantal beperkingen / limieten.
Nieuwere aanvullende inhoud en de online functies worden niet ondersteund. Je krijgt geen spelupdates die oplossingen voor problemen en nieuwere (spel)functies kunnen bevatten.
Spelvoortgang en instellingen worden gescheiden bewaard wanneer je andere speltalen als deze aparte speluitgave gaat gebruiken.


Indien je producten van Origin of EA koopt bij een niet oorspronkelijke winkel, dan kunnen ergens problemen verschijnen.
Bij onduidelijkheid of problemen zal je toch beter contact opnemen met hun ondersteuning / klantenservice, voor een oplossing.
Ook zullen deze andere winkels andere voorwaarden, regels en tijden hebben.


Groetjes.
Bericht 9 van 10 (473 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 weerwolven

Champion

Hey @komkommerx,

 

Als je de Legacy Editie ook hebt gedownload dan zal je hier weinig hinder van ondervinden. Zolang je De Sims 4 start met Origin of met de EA App zal het systeem zelf uitzoeken welke versie je kunt spelen op jouw laptop of pc. Je hoeft die versie dus niet te verwijderen.

 

Met andere woorden het kan helemaal geen kwaad!

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 10 (465 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help